Pregled bibliografske jedinice broj: 1047823
Dvadeset godina Vjeronauka u školi: pogled unatrag i perspektiva
Dvadeset godina Vjeronauka u školi: pogled unatrag i perspektiva // Katehetski glasnik, 9 (2011), 2; 23-25 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 1047823 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Dvadeset godina Vjeronauka u školi: pogled unatrag i perspektiva
(Twenty Years of Religious Education in School: Looking Back and Perspective)
Autori
Marunčić, Sabina
Izvornik
Katehetski glasnik (1332-0114) 9
(2011), 2;
23-25
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
Vjeronauk ; vjeroučitelji ; postignuća i perspektive Vjeronauka
(religious education ; religious teachers ; achievements and perspectives of Religious education)
Sažetak
Autorica kratko predstavlja postignuća Katoličkog vjeronauka tijekom proteklih dvadeset godina, od 1991. do 2011. Ističući važnost i ulogu osobe vjeroučitelja kao najvažnijeg čimbenika vjerskog odgoja i obrazovanja, promišlja o perspektivama Katoličkog vjeronauka koje povezuje s važnošću trajnog usavršavanja vjeroučitelja na različitim razinama njihovog života i djelovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Teologija