Pregled bibliografske jedinice broj: 1047726
Vjeronauk u zamci didaktičkog praznovjerja
Vjeronauk u zamci didaktičkog praznovjerja // Svjedok. Godišnjak Katehetskog ureda Splitsko- makarske nadbiskupije, 26 (2019), 125-127 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 1047726 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vjeronauk u zamci didaktičkog praznovjerja
(Religious Education in the Trap of Didactic
Superstition)
Autori
Marunčić, Sabina
Izvornik
Svjedok. Godišnjak Katehetskog ureda Splitsko- makarske nadbiskupije (1847-1161) 26
(2019);
125-127
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
kurikulska reforma ; Vjeronauk ; kompetencijski model obrazovanja
(curriculum reform ; Religious education ; competence model of education)
Sažetak
Autorica kritički promišlja o uvođenju kurikulske reforme u hrvatski odgojno-obrazovni sustav s posebnim naglaskom na Katolički vjeronauk. Ne ulazeći u raspravu "za" ili "protiv" reforme, autorica propituje mogućnosti kompetencijskog modela obrazovanja naglašavajući pri tom ulogu Vjeronauka koji bi trebao biti korektiv obrazovanju pretjerano usmjerenom na ishode, postignuća i uspjeh.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Teologija