Pregled bibliografske jedinice broj: 1047698
Model rada – čimbenik uspješnosti poduke plivanja
Model rada – čimbenik uspješnosti poduke plivanja // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 65 (2019), 1-2; 57-71 doi:10.32903/zs.65.1-2.4 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1047698 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Model rada – čimbenik uspješnosti poduke plivanja
(Model of Work - a Factor in the Success of Swimming Lessons)
Autori
Rastovski, Dražen
Izvornik
Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (0044-4855) 65
(2019), 1-2;
57-71
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
poduka neplivača, ljetovanje, škola u prirodi, modeli rada
(teaching non-swimmers, summer camps, schools in nature, models of work)
Sažetak
S ciljem utvrđivanja učinkovitosti pojedinih modela poduke neplivača i njihove usporedbe, testirano je 201 dijete populacije između 9 i 11 godina. Uzorak je podijeljen na dva subuzorka, gdje su djeca učila plivati prema istom programu, ali u različitim modelima rada. Prvi je model bio model poduke neplivača u sklopu ljetovanja i to u trajanju od 14 dana, dok je drugi model proveden u okviru škole u prirodi ali u šest dana. Za utvrđivanje učinkovitosti navedenih modela korišten je statistički programski paket STATISTICA verzija 6.0 (StatSoft Inc., Tulsa, OK, SAD). Normalnost distribucije pojedinih varijabli provjerena je Kolmogorov-Smirnov testom te je utvrđeno da ne slijede istu. Za usporedbu napretka u skupinama korišten je Wilcoxon Matched Pairs Test, a za usporedbu među skupinama Mann-Whitney U Test (za usporedbu inicijalnog i finalnog mjerenja te razlike između finalnog i inicijalnog mjerenja). Kao statistički značajna korištena je vrijednost P<0, 05. Rezultati dobiveni provedenim istraživanjem pokazali su da oba modela pokazuju dobre rezultate i prigodni su za poduku neplivača. Prednost dajemo modelu 1. odnosno poduci neplivača u okviru ljetovanja. Model 2. poduke neplivača u okviru škole u prirodi radi se u šest dana i očito mu nedostaje vremenskog prostora za još kvalitetniju provedbu. Kako je riječ o programima koji se provode u svim sredinama, neobično je bilo važno utvrditi učinkovitost programa te detektirati uspješnosti pojedinih modela.
Izvorni jezik
Hrvatski
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Dražen Rastovski
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- MLA International Bibliography, New York, USA Education Research Complete EBSCO Publishing, Editorial Department, Massachusetts, USA Emerald Management Reviews database, United Kingdom Ulrich Serials Analysis System, USA