Pregled bibliografske jedinice broj: 1047680
Temeljne postavke planiranja i programiranja u nastavi Vjeronauka
Temeljne postavke planiranja i programiranja u nastavi Vjeronauka // Svjedok. Glasnik Katehetskog ureda Splitsko-makarske nadbiskupije, 22 (2015), 4-14 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 1047680 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Temeljne postavke planiranja i programiranja u nastavi Vjeronauka
(Basic Planning and Programming Settings in Religious Education)
Autori
Marunčić, Sabina
Izvornik
Svjedok. Glasnik Katehetskog ureda Splitsko-makarske nadbiskupije (1847-1161) 22
(2015);
4-14
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
kurikul, ishodi ; sadržaji ; metode ; elementi vrednovanja
(curriculum ; outcomes ; contents ; methods ; evaluation elements)
Sažetak
U uvodnom dijelu rada autorica kratko predstavlja važnije strateške dokumente u hrvatskom odgojno-obrazovnom sustavu koji pozivaju na osuvremenjivanje sustava i pomak od usmjerenosti sadržajima k usmjerenosti ishodima učenja. U središnjem dijelu analizira kurikulski pristup odgoju i obrazovanju s posebnim naglaskom na kurikulski pristup u nastavi Vjeronauka. U završnom dijelu rada autorica ističe važnost makro i mikro planiranja i programiranja u nastavi Vjeronauka.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Teologija