Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1047680

Temeljne postavke planiranja i programiranja u nastavi Vjeronauka


Marunčić, Sabina
Temeljne postavke planiranja i programiranja u nastavi Vjeronauka // Svjedok. Glasnik Katehetskog ureda Splitsko-makarske nadbiskupije, 22 (2015), 4-14 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 1047680 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Temeljne postavke planiranja i programiranja u nastavi Vjeronauka
(Basic Planning and Programming Settings in Religious Education)

Autori
Marunčić, Sabina

Izvornik
Svjedok. Glasnik Katehetskog ureda Splitsko-makarske nadbiskupije (1847-1161) 22 (2015); 4-14

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
kurikul, ishodi ; sadržaji ; metode ; elementi vrednovanja
(curriculum ; outcomes ; contents ; methods ; evaluation elements)

Sažetak
U uvodnom dijelu rada autorica kratko predstavlja važnije strateške dokumente u hrvatskom odgojno-obrazovnom sustavu koji pozivaju na osuvremenjivanje sustava i pomak od usmjerenosti sadržajima k usmjerenosti ishodima učenja. U središnjem dijelu analizira kurikulski pristup odgoju i obrazovanju s posebnim naglaskom na kurikulski pristup u nastavi Vjeronauka. U završnom dijelu rada autorica ističe važnost makro i mikro planiranja i programiranja u nastavi Vjeronauka.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Teologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Katolički bogoslovni fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Sabina Marunčić (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Marunčić, Sabina
Temeljne postavke planiranja i programiranja u nastavi Vjeronauka // Svjedok. Glasnik Katehetskog ureda Splitsko-makarske nadbiskupije, 22 (2015), 4-14 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Marunčić, S. (2015) Temeljne postavke planiranja i programiranja u nastavi Vjeronauka. Svjedok. Glasnik Katehetskog ureda Splitsko-makarske nadbiskupije, 22, 4-14.
@article{article, author = {Marun\v{c}i\'{c}, Sabina}, year = {2015}, pages = {4-14}, keywords = {kurikul, ishodi, sadr\v{z}aji, metode, elementi vrednovanja}, journal = {Svjedok. Glasnik Katehetskog ureda Splitsko-makarske nadbiskupije}, volume = {22}, issn = {1847-1161}, title = {Temeljne postavke planiranja i programiranja u nastavi Vjeronauka}, keyword = {kurikul, ishodi, sadr\v{z}aji, metode, elementi vrednovanja} }
@article{article, author = {Marun\v{c}i\'{c}, Sabina}, year = {2015}, pages = {4-14}, keywords = {curriculum, outcomes, contents, methods, evaluation elements}, journal = {Svjedok. Glasnik Katehetskog ureda Splitsko-makarske nadbiskupije}, volume = {22}, issn = {1847-1161}, title = {Basic Planning and Programming Settings in Religious Education}, keyword = {curriculum, outcomes, contents, methods, evaluation elements} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font