Pregled bibliografske jedinice broj: 1047234
Odgoj u svijetu pomućenih vrijednosti
Odgoj u svijetu pomućenih vrijednosti // U službi dijaloga i mira. Izbor predavanja. Svezak II. / Piplović, Frano (ur.).
Banja Luka: Biskupija Banja Luka i Europska akademija u Banjoj Luci, 2015. str. 217-224 (pozvano predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1047234 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odgoj u svijetu pomućenih vrijednosti
(Education in a World of Distorted Values)
Autori
Marunčić, Sabina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
U službi dijaloga i mira. Izbor predavanja. Svezak II.
/ Piplović, Frano - Banja Luka : Biskupija Banja Luka i Europska akademija u Banjoj Luci, 2015, 217-224
ISBN
978-9958-9991-4-7
Skup
Odgoj u svijetu pomućenih vrijednosti
Mjesto i datum
Banja Luka, Bosna i Hercegovina, 19.03.2009
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
odgoj ; sloboda ; odgovornost ; vrijednosti ; kriza vrijednosti
(education ; freedom ; responsibility ; values ; value crisis)
Sažetak
U uvodnom dijelu autorica govori o težini i kompleksnosti obrazovanja u današnjem svijetu. Nakon toga, ističe važnost i potrebu za obrazovanjem koje je orijentirano na vrijednosti naglašavajući glavne kreposti: razboritost, pravdnost, jakost i umjerenost. Vrijednosno usmjereno obrazovanje nije samo pitanje privatnosti, već ima i vlastitu socijalnu dimenziju. Svako društvo treba održati svoje temeljne vrijednosti. Uz obitelj, koja je najvažniji dio ljudskog obrazovanja, obrazovne institucije moraju biti mjesto cjelovitog obrazovanja za svako ljudsko biće. U zaključku autorica govori o krizi obrazovanja i potrebi za povratkom moralnih i kulturnih vrijednosti. Poseban naglasak stavlja na učitelje i nastavnike jer se vrijednost ne prenose riječima, već prihvaćanjem osobe koja je pozitivan uzor.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne humanističke znanosti