Pregled bibliografske jedinice broj: 1047159
Prikaz knjige Jadranke Garmaz i Matthiasa Scharera: "Učenje" vjere, Kako osmisliti i voditi proces učenja vjere? Komunikativnoteološka koncepcija
Prikaz knjige Jadranke Garmaz i Matthiasa Scharera: "Učenje" vjere, Kako osmisliti i voditi proces učenja vjere? Komunikativnoteološka koncepcija // Crkva u svijetu : CUS, 50 (2015), 4; 659-663 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
CROSBI ID: 1047159 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prikaz knjige Jadranke Garmaz i Matthiasa Scharera: "Učenje" vjere, Kako osmisliti i voditi proces učenja vjere? Komunikativnoteološka koncepcija
(Book Review by Jadranka Garmaz and Matthias Scharer: "Learning" of the Faith, How to Design and Lead the Faith Learning Process? Communicative Theological Conception)
Autori
Marunčić, Sabina
Izvornik
Crkva u svijetu : CUS (0352-4000) 50
(2015), 4;
659-663
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, ostalo
Ključne riječi
proces učenja vjere ; Vjeronauk ; Tematski centrirana interakcija
(process of learning of the faith ; Religious education ; theme-centered interaction)
Sažetak
Autorica donosi prikaz knjige "'Učenje' vjere, Kako osmisliti i voditi proces učenja vjere? Komunikativnoteološka koncepcija" u kojoj se tematizira proces učenja vjere u različitim religijskopedagoškim, katehetskim i pastoralnim područjima te promišlja kako osmisliti, planirati, voditi i vrjednovati taj proces polazeći od pedagoško-terapeutskog koncepta tematski centrirane interakcije (TCI-a), utemeljiteljice Ruth C. Cohn.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Teologija
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus