Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1047159

Prikaz knjige Jadranke Garmaz i Matthiasa Scharera: "Učenje" vjere, Kako osmisliti i voditi proces učenja vjere? Komunikativnoteološka koncepcija


Marunčić, Sabina
Prikaz knjige Jadranke Garmaz i Matthiasa Scharera: "Učenje" vjere, Kako osmisliti i voditi proces učenja vjere? Komunikativnoteološka koncepcija // Crkva u svijetu : CUS, 50 (2015), 4; 659-663 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)


CROSBI ID: 1047159 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Prikaz knjige Jadranke Garmaz i Matthiasa Scharera: "Učenje" vjere, Kako osmisliti i voditi proces učenja vjere? Komunikativnoteološka koncepcija
(Book Review by Jadranka Garmaz and Matthias Scharer: "Learning" of the Faith, How to Design and Lead the Faith Learning Process? Communicative Theological Conception)

Autori
Marunčić, Sabina

Izvornik
Crkva u svijetu : CUS (0352-4000) 50 (2015), 4; 659-663

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, ostalo

Ključne riječi
proces učenja vjere ; Vjeronauk ; Tematski centrirana interakcija
(process of learning of the faith ; Religious education ; theme-centered interaction)

Sažetak
Autorica donosi prikaz knjige "'Učenje' vjere, Kako osmisliti i voditi proces učenja vjere? Komunikativnoteološka koncepcija" u kojoj se tematizira proces učenja vjere u različitim religijskopedagoškim, katehetskim i pastoralnim područjima te promišlja kako osmisliti, planirati, voditi i vrjednovati taj proces polazeći od pedagoško-terapeutskog koncepta tematski centrirane interakcije (TCI-a), utemeljiteljice Ruth C. Cohn.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Teologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Katolički bogoslovni fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Sabina Marunčić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Marunčić, Sabina
Prikaz knjige Jadranke Garmaz i Matthiasa Scharera: "Učenje" vjere, Kako osmisliti i voditi proces učenja vjere? Komunikativnoteološka koncepcija // Crkva u svijetu : CUS, 50 (2015), 4; 659-663 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
Marunčić, S. (2015) Prikaz knjige Jadranke Garmaz i Matthiasa Scharera: "Učenje" vjere, Kako osmisliti i voditi proces učenja vjere? Komunikativnoteološka koncepcija. Crkva u svijetu : CUS, 50 (4), 659-663.
@article{article, author = {Marun\v{c}i\'{c}, Sabina}, year = {2015}, pages = {659-663}, keywords = {proces u\v{c}enja vjere, Vjeronauk, Tematski centrirana interakcija}, journal = {Crkva u svijetu : CUS}, volume = {50}, number = {4}, issn = {0352-4000}, title = {Prikaz knjige Jadranke Garmaz i Matthiasa Scharera: "U\v{c}enje" vjere, Kako osmisliti i voditi proces u\v{c}enja vjere? Komunikativnoteolo\v{s}ka koncepcija}, keyword = {proces u\v{c}enja vjere, Vjeronauk, Tematski centrirana interakcija} }
@article{article, author = {Marun\v{c}i\'{c}, Sabina}, year = {2015}, pages = {659-663}, keywords = {process of learning of the faith, Religious education, theme-centered interaction}, journal = {Crkva u svijetu : CUS}, volume = {50}, number = {4}, issn = {0352-4000}, title = {Book Review by Jadranka Garmaz and Matthias Scharer: "Learning" of the Faith, How to Design and Lead the Faith Learning Process? Communicative Theological Conception}, keyword = {process of learning of the faith, Religious education, theme-centered interaction} }

Časopis indeksira:


  • Scopus





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font