Pregled bibliografske jedinice broj: 1047068
Formalna i stvarna participacija učenika
Formalna i stvarna participacija učenika // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, 134-135 (2019), 20-24 (nije recenziran, članak, stručni)
CROSBI ID: 1047068 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Formalna i stvarna participacija učenika
(Formal and real participation of pupils)
Autori
Jeđud Borić, Ivana
Izvornik
Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu (0353-636X) 134-135
(2019);
20-24
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
participacija, učenici
(participation, pupils)
Sažetak
Sudjelovati u školi kao učenik/učenica znači sljedeće: dobivati i dijeliti informacije, biti pitan/a i konzultiran/a o stvarima koje se tiču života u razredu i školi, aktivno sudjelovati u nastavnim i nenastavnim aktivnostima te odlukama koje su važne za učenike i učenice, predlagati i ostvarivati svoje ideje i projekte, a sve to uz podršku i poštovanje odraslih i vršnjaka te u skladu s vlastitim interesima i mogućnostima. Cilj ovog istraživanja bio je steći dublje razumijevanje participacije djece u sustavu odgoja i obrazovanja iz perspektive djece (učenika) i odraslih (nastavnika i stručnih suradnika) sa svrhom kreiranja smjernica za povećanje aktivne participacije učenika. U odnosu na cilj i svrhu istraživanja, definirana su sljedeća istraživačka pitanja: kako učenici (djeca) i odrasli (nastavnici i stručni suradnici) doživljavaju školu ; kako učenici (djeca) i odrasli (nastavnici i stručni suradnici) doživljavaju participaciju djece u školi ; koji su oblici i razine participacije učenika u školama ; koja je uloga vijeća učenika u odnosu na participaciju djece u školi ; koja je uloga odraslih u participaciji učenika u školi? ; što potiče, a što otežava participaciju djece u školi?
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Ivana Borić
(autor)