Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1047056

Važnost razvoja kompetencija za e-učenje kod visokoškolskih nastavnika za primjenu hibridnoga okruženja za učenje


Babić, Snježana; Etinger, Darko
Važnost razvoja kompetencija za e-učenje kod visokoškolskih nastavnika za primjenu hibridnoga okruženja za učenje // Metodički obzori : časopis za odgojno-obrazovnu teoriju i praksu, 14(2019)1 (2019), 26; 5-20 doi:10.32728/mo.14.1.2019.01 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1047056 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Važnost razvoja kompetencija za e-učenje kod visokoškolskih nastavnika za primjenu hibridnoga okruženja za učenje
(The importance of higher education teachers e- learning competences development for hybrid learning environment)

Autori
Babić, Snježana ; Etinger, Darko

Izvornik
Metodički obzori : časopis za odgojno-obrazovnu teoriju i praksu (1846-1484) 14(2019)1 (2019), 26; 5-20

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
visokoškolski nastavnici ; ICT znanja i vještine ; pedagoška kompetencija za e-učenje ; hibridno okruženje za učenje
(higher education teachers ; ICT knowledge and skills ; e-learning pedagogical competence ; hybrid learning environment)

Sažetak
Pod utjecajem različitih aspekata visokoškolske ustanove sve više ulažu u razvoj različitih modela e-obrazovanja, među kojima su hibridna okruženja za učenje. Rezultati prijašnjih istraživanja pokazali su da usvajanje e-učenja kod visokoškolskih nastavnika ovisi o razini njihovih kompetencija za e-učenje. Cilj ovoga rada bio je ukazati na važnost razvoja kompetencija za e- učenje kod visokoškolskih nastavnika za primjenu hibridnih okruženja za učenje kroz prikaz rezultata istraživanja na Fakultetu informatike Sveučilišta u Puli. Rezultati istraživanja u ovome radu pokazali su da se visokoškolski nastavnici koji su korisnici e-učenja u najvećoj mjeri samoeduciraju za e-učenje, raspolažu s visokom razinom IKT znanja i vještina te nemaju dovoljno pedagoških znanja za primjenu hibridnoga okruženja za učenje na naprednijoj razini. Dobivene rezultate mogu upotrijebiti svi oni kojima je interes razvoj e-obrazovanja na visokoškolskim ustanovama i šire.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište u Rijeci,
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Snježana Babić (autor)

Avatar Url Darko Etinger (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

doi hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Babić, Snježana; Etinger, Darko
Važnost razvoja kompetencija za e-učenje kod visokoškolskih nastavnika za primjenu hibridnoga okruženja za učenje // Metodički obzori : časopis za odgojno-obrazovnu teoriju i praksu, 14(2019)1 (2019), 26; 5-20 doi:10.32728/mo.14.1.2019.01 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Babić, S. & Etinger, D. (2019) Važnost razvoja kompetencija za e-učenje kod visokoškolskih nastavnika za primjenu hibridnoga okruženja za učenje. Metodički obzori : časopis za odgojno-obrazovnu teoriju i praksu, 14(2019)1 (26), 5-20 doi:10.32728/mo.14.1.2019.01.
@article{article, author = {Babi\'{c}, Snje\v{z}ana and Etinger, Darko}, year = {2019}, pages = {5-20}, DOI = {10.32728/mo.14.1.2019.01}, keywords = {visoko\v{s}kolski nastavnici, ICT znanja i vje\v{s}tine, pedago\v{s}ka kompetencija za e-u\v{c}enje, hibridno okru\v{z}enje za u\v{c}enje}, journal = {Metodi\v{c}ki obzori : \v{c}asopis za odgojno-obrazovnu teoriju i praksu}, doi = {10.32728/mo.14.1.2019.01}, volume = {14(2019)1}, number = {26}, issn = {1846-1484}, title = {Va\v{z}nost razvoja kompetencija za e-u\v{c}enje kod visoko\v{s}kolskih nastavnika za primjenu hibridnoga okru\v{z}enja za u\v{c}enje}, keyword = {visoko\v{s}kolski nastavnici, ICT znanja i vje\v{s}tine, pedago\v{s}ka kompetencija za e-u\v{c}enje, hibridno okru\v{z}enje za u\v{c}enje} }
@article{article, author = {Babi\'{c}, Snje\v{z}ana and Etinger, Darko}, year = {2019}, pages = {5-20}, DOI = {10.32728/mo.14.1.2019.01}, keywords = {higher education teachers, ICT knowledge and skills, e-learning pedagogical competence, hybrid learning environment}, journal = {Metodi\v{c}ki obzori : \v{c}asopis za odgojno-obrazovnu teoriju i praksu}, doi = {10.32728/mo.14.1.2019.01}, volume = {14(2019)1}, number = {26}, issn = {1846-1484}, title = {The importance of higher education teachers e- learning competences development for hybrid learning environment}, keyword = {higher education teachers, ICT knowledge and skills, e-learning pedagogical competence, hybrid learning environment} }

Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font