Pregled bibliografske jedinice broj: 1047056
Važnost razvoja kompetencija za e-učenje kod visokoškolskih nastavnika za primjenu hibridnoga okruženja za učenje
Važnost razvoja kompetencija za e-učenje kod visokoškolskih nastavnika za primjenu hibridnoga okruženja za učenje // Metodički obzori : časopis za odgojno-obrazovnu teoriju i praksu, 14(2019)1 (2019), 26; 5-20 doi:10.32728/mo.14.1.2019.01 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1047056 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Važnost razvoja kompetencija za e-učenje kod
visokoškolskih nastavnika za primjenu hibridnoga
okruženja za učenje
(The importance of higher education teachers e-
learning competences development for hybrid
learning environment)
Autori
Babić, Snježana ; Etinger, Darko
Izvornik
Metodički obzori : časopis za odgojno-obrazovnu teoriju i praksu (1846-1484) 14(2019)1
(2019), 26;
5-20
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
visokoškolski nastavnici ; ICT znanja i vještine ; pedagoška kompetencija za e-učenje ; hibridno okruženje za učenje
(higher education teachers ; ICT knowledge and skills ; e-learning pedagogical competence ; hybrid learning environment)
Sažetak
Pod utjecajem različitih aspekata visokoškolske ustanove sve više ulažu u razvoj različitih modela e-obrazovanja, među kojima su hibridna okruženja za učenje. Rezultati prijašnjih istraživanja pokazali su da usvajanje e-učenja kod visokoškolskih nastavnika ovisi o razini njihovih kompetencija za e-učenje. Cilj ovoga rada bio je ukazati na važnost razvoja kompetencija za e- učenje kod visokoškolskih nastavnika za primjenu hibridnih okruženja za učenje kroz prikaz rezultata istraživanja na Fakultetu informatike Sveučilišta u Puli. Rezultati istraživanja u ovome radu pokazali su da se visokoškolski nastavnici koji su korisnici e-učenja u najvećoj mjeri samoeduciraju za e-učenje, raspolažu s visokom razinom IKT znanja i vještina te nemaju dovoljno pedagoških znanja za primjenu hibridnoga okruženja za učenje na naprednijoj razini. Dobivene rezultate mogu upotrijebiti svi oni kojima je interes razvoj e-obrazovanja na visokoškolskim ustanovama i šire.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište u Rijeci,
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli