Pregled bibliografske jedinice broj: 1047022
Kvaliteta proizvoda kao čimbenik stvaranja marke
Kvaliteta proizvoda kao čimbenik stvaranja marke // Poslovna izvrsnost, XIII (2019), 2; 203-221 (međunarodna recenzija, pregledni rad, ostalo)
CROSBI ID: 1047022 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kvaliteta proizvoda kao čimbenik stvaranja marke
(Product quality as a element of brand creation)
Autori
Petar, Saša ; Marušić, Tajana
Izvornik
Poslovna izvrsnost (1846-3355) XIII
(2019), 2;
203-221
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, ostalo
Ključne riječi
marka, proizvod, kvaliteta
(brand, product, quality)
Sažetak
Odnos marki i potrošača je kompleksan i osjetljiv jer marke često odražavaju mišljenja i stavove potrošača. Potrošači uspostavljaju odnos temeljen na emocijama s mrakom i očekuju da se određene njima važne karakteristike koje povezuju s markom ne mijenjaju. Posebice očekuju kontinuitet u kvaliteti koja se pokazala kao jedna od ključnih odrednica u izgradnji uspješne marke. Na današnjem iznimno brzom i konkurentnom tržištu, za marke je važnije nego ikada da zadrže kontinuitet kvalitete i time ispune očekivanja potrošača. Cilj ovog rada je pobliže objasniti karakteristike marke, kao i razliku između marke i proizvoda te pojasniti sami proces stvaranja marke. Pregledom dostupne i aktualne literature, ovim radom želi se također pobliže istražiti utjecaj kvalitete na stvaranje uspješne marke, a samim time i pozitivnih poslovnih rezultata i profita
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- EconLit