Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1047022

Kvaliteta proizvoda kao čimbenik stvaranja marke


Petar, Saša; Marušić, Tajana
Kvaliteta proizvoda kao čimbenik stvaranja marke // Poslovna izvrsnost, XIII (2019), 2; 203-221 (međunarodna recenzija, pregledni rad, ostalo)


CROSBI ID: 1047022 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kvaliteta proizvoda kao čimbenik stvaranja marke
(Product quality as a element of brand creation)

Autori
Petar, Saša ; Marušić, Tajana

Izvornik
Poslovna izvrsnost (1846-3355) XIII (2019), 2; 203-221

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, ostalo

Ključne riječi
marka, proizvod, kvaliteta
(brand, product, quality)

Sažetak
Odnos marki i potrošača je kompleksan i osjetljiv jer marke često odražavaju mišljenja i stavove potrošača. Potrošači uspostavljaju odnos temeljen na emocijama s mrakom i očekuju da se određene njima važne karakteristike koje povezuju s markom ne mijenjaju. Posebice očekuju kontinuitet u kvaliteti koja se pokazala kao jedna od ključnih odrednica u izgradnji uspješne marke. Na današnjem iznimno brzom i konkurentnom tržištu, za marke je važnije nego ikada da zadrže kontinuitet kvalitete i time ispune očekivanja potrošača. Cilj ovog rada je pobliže objasniti karakteristike marke, kao i razliku između marke i proizvoda te pojasniti sami proces stvaranja marke. Pregledom dostupne i aktualne literature, ovim radom želi se također pobliže istražiti utjecaj kvalitete na stvaranje uspješne marke, a samim time i pozitivnih poslovnih rezultata i profita

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica

Profili:

Avatar Url Tajana Marušić (autor)

Avatar Url Saša Petar (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Petar, Saša; Marušić, Tajana
Kvaliteta proizvoda kao čimbenik stvaranja marke // Poslovna izvrsnost, XIII (2019), 2; 203-221 (međunarodna recenzija, pregledni rad, ostalo)
Petar, S. & Marušić, T. (2019) Kvaliteta proizvoda kao čimbenik stvaranja marke. Poslovna izvrsnost, XIII (2), 203-221.
@article{article, author = {Petar, Sa\v{s}a and Maru\v{s}i\'{c}, Tajana}, year = {2019}, pages = {203-221}, keywords = {marka, proizvod, kvaliteta}, journal = {Poslovna izvrsnost}, volume = {XIII}, number = {2}, issn = {1846-3355}, title = {Kvaliteta proizvoda kao \v{c}imbenik stvaranja marke}, keyword = {marka, proizvod, kvaliteta} }
@article{article, author = {Petar, Sa\v{s}a and Maru\v{s}i\'{c}, Tajana}, year = {2019}, pages = {203-221}, keywords = {brand, product, quality}, journal = {Poslovna izvrsnost}, volume = {XIII}, number = {2}, issn = {1846-3355}, title = {Product quality as a element of brand creation}, keyword = {brand, product, quality} }

Časopis indeksira:


  • EconLit





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font