Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1046745

Smjernice za suradničko učenje


Diković, Marina
Smjernice za suradničko učenje, 2019. (ostali članci/prilozi).


CROSBI ID: 1046745 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Smjernice za suradničko učenje
(Collaborative learning guidelines)

Autori
Diković, Marina

Izvornik
Tea Golja, Marlena Plavšić, Iva Slivar Collaborative learning guidelines. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2019.

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostali članci/prilozi

Godina
2019

Ključne riječi
suradničko učenje i učenje odraslih, kontekst učenja, otvoreni odgojno-obrazovni izvori, studije slučaja u konzorciju ECORL, suradničko učenje u organizacijama
(collaborative learning and adult learning, learning context, open educational resources, the ECORL consortium case studies, collaborative learning in organisations)

Sažetak
Knjiga Collaborative learning guidelines (Smjernice za suradničko učenje): From Learners to Prosumers. Application in Organisations. Adults Collaborative Learning Within the ECORL Project nastala je u sklopu projekta ECORL (Economy Co-Responsability Learning). Ova je knjiga namijenjena studentima različitih smjerova, učiteljima, nastavnicima, pedagozima i ekonomistima te ostalim znanstvenicima, stručnjacima i praktičarima koji usmjeravaju djecu i mlade u suradničko učenje koje je, posebice danas, izuzetno cijenjeno u radnim organizacijama koje povezuju djecu i mlade s tržištem rada. Namijenjena je i stručnjacima koji se bave socijalnom ekonomijom, psihologijom, pedagogijom i metodologijom istraživanja jer ukazuje na važnost suradničkoga učenja i na elemente koje treba uključiti u istraživanje ovoga vrijednoga društvenog kapitala.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Marina Diković (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Diković, Marina
Smjernice za suradničko učenje, 2019. (ostali članci/prilozi).
Diković, M. (2019) Smjernice za suradničko učenje. Tea Golja, Marlena Plavšić, Iva Slivar Collaborative learning guidelines. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2019.. Ostali članci/prilozi.
@unknown{unknown, author = {Dikovi\'{c}, Marina}, year = {2019}, keywords = {suradni\v{c}ko u\v{c}enje i u\v{c}enje odraslih, kontekst u\v{c}enja, otvoreni odgojno-obrazovni izvori, studije slu\v{c}aja u konzorciju ECORL, suradni\v{c}ko u\v{c}enje u organizacijama}, title = {Smjernice za suradni\v{c}ko u\v{c}enje}, keyword = {suradni\v{c}ko u\v{c}enje i u\v{c}enje odraslih, kontekst u\v{c}enja, otvoreni odgojno-obrazovni izvori, studije slu\v{c}aja u konzorciju ECORL, suradni\v{c}ko u\v{c}enje u organizacijama} }
@unknown{unknown, author = {Dikovi\'{c}, Marina}, year = {2019}, keywords = {collaborative learning and adult learning, learning context, open educational resources, the ECORL consortium case studies, collaborative learning in organisations}, title = {Collaborative learning guidelines}, keyword = {collaborative learning and adult learning, learning context, open educational resources, the ECORL consortium case studies, collaborative learning in organisations} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font