Pregled bibliografske jedinice broj: 1046745
Smjernice za suradničko učenje
Smjernice za suradničko učenje, 2019. (ostali članci/prilozi).
CROSBI ID: 1046745 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Smjernice za suradničko učenje
(Collaborative learning guidelines)
Autori
Diković, Marina
Izvornik
Tea Golja, Marlena Plavšić, Iva Slivar Collaborative learning guidelines. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2019.
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostali članci/prilozi
Godina
2019
Ključne riječi
suradničko učenje i učenje odraslih, kontekst učenja, otvoreni odgojno-obrazovni izvori, studije slučaja u konzorciju ECORL, suradničko učenje u organizacijama
(collaborative learning and adult learning, learning context, open educational resources, the ECORL consortium case studies, collaborative learning in organisations)
Sažetak
Knjiga Collaborative learning guidelines (Smjernice za suradničko učenje): From Learners to Prosumers. Application in Organisations. Adults Collaborative Learning Within the ECORL Project nastala je u sklopu projekta ECORL (Economy Co-Responsability Learning). Ova je knjiga namijenjena studentima različitih smjerova, učiteljima, nastavnicima, pedagozima i ekonomistima te ostalim znanstvenicima, stručnjacima i praktičarima koji usmjeravaju djecu i mlade u suradničko učenje koje je, posebice danas, izuzetno cijenjeno u radnim organizacijama koje povezuju djecu i mlade s tržištem rada. Namijenjena je i stručnjacima koji se bave socijalnom ekonomijom, psihologijom, pedagogijom i metodologijom istraživanja jer ukazuje na važnost suradničkoga učenja i na elemente koje treba uključiti u istraživanje ovoga vrijednoga društvenog kapitala.
Izvorni jezik
Hrvatski