Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1046736

Skrb za mentalno zdravlje u nastavi psihologije


Štrucelj, Helena
Skrb za mentalno zdravlje u nastavi psihologije // Zbornik sažetaka Državni skup psihologa Otisci društvenih promjena u ponašanju djece i mladih / Crnić, S. ; Tuhtan Maras, T. ; Bradić, S. (ur.).
Rijeka, 2019. str. 35-35 (radionica, nije recenziran, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 1046736 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Skrb za mentalno zdravlje u nastavi psihologije
(Mental health care in teaching psychology)

Autori
Štrucelj, Helena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
Zbornik sažetaka Državni skup psihologa Otisci društvenih promjena u ponašanju djece i mladih / Crnić, S. ; Tuhtan Maras, T. ; Bradić, S. - Rijeka, 2019, 35-35

Skup
Stručni skup Otisci društvenih promjena u ponašanju djece i mladih

Mjesto i datum
Omiš, Hrvatska, 24.04.2019. - 26.04.2019

Vrsta sudjelovanja
Radionica

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
Ishodi, mentalno zdravlje, srednjoškolci, emocije, frustracija, stres
(Outcomes, mental health, high school students, emotions, frustration, stress)

Sažetak
Cilj: nakon radionice sudionici će moći opisati ishode cjeline Emocije i motivacija vezane za prevenciju i razumijevanje emocionalnih teškoća prema kurikulumu za nastavni predmet Psihologija, moći će prepoznati primjere dobre prakse kolega i one osobne te kreirati zadatke za učenike i metode rada, kao i ishode kojima se doprinosi ostvarivanju zadanih ishoda. U prvom dijelu opisat će se preporuke za ostvarivanje odgojno-obrazovnih ishoda za cjelinu Emocije i motivacija iz Domene B – ja iz kurikuluma za nastavni predmet Psihologija za gimnazije. Posebna će se pažnja posvetiti pojašnjenju ishoda vezanih za opisivanje, prepoznavanje i primjenu osobnih načina nošenja s emocijama, samoregulacije motivacije, procjene situacije i doživljaja stresa/frustracije te (ne)učinkovitih strategija nošenja sa stresom/frustracijom. U drugom dijelu bit će prikazan primjer obrade dijela nastavnog sadržaja i definiranja ishoda u skladu s onima zadanim u kurikulumu. S obzirom na to da je riječ o učestaloj problematici u srednjoškolaca, bit će riječi o ključnim pojmovima u razvoju i održavanju anksioznih poremećaja, depresivnosti i sniženog samopoštovanja prema kognitivno-bihevioralnom modelu s ciljem primjene u metodičkom oblikovanju nastave (usvajanje obrazaca ponašanja učenjem, održavanje teškoće izbjegavanjem izlaganja, kognitivne distorzije i sl.). Pojasnit će se povezanost ovih mehanizama s korištenjem neučinkovitih obrambenih mehanizama, kao i povezanost korištenja učinkovitih strategija s prevencijom razvoja mentalnih teškoća. U trećem dijelu govorit će se o metodičkom oblikovanju nastave kojim se doprinosi ostvarenju spomenutih ishoda navodeći primjere aktivnosti i prikaze zadaća učenika te osvrćući se na pravila definiranja ishoda nakon završene online edukacije u sustavu Loomen (virtualna učionica za stručne suradnike psihologe srednjih škola i nastavnike psihologije). U konačnici će sudionici razmijeniti primjere dobre prakse i osmišljavati nove zadatke za učenike i nastavne aktivnosti te definirati ishode s ciljem ostvarivanja ishoda zadanih kurikulumom. Pritom će se naglasak staviti na uključivanje spoznaja i iz drugih psihoterapijskih pravaca osim kognitivno- bihevioralnoga i stoga je poželjno da na radionici sudjeluju psiholozi s raznovrsnim psihoterapijskim edukacijama. Sve ideje sudionika nastale na radionici bit će objedinjene i dostupne za korištenje svim nastavnicima/nastavnicama psihologije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet zdravstvenih studija u Rijeci

Profili:

Avatar Url Helena Štrucelj (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

www.azoo.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Štrucelj, Helena
Skrb za mentalno zdravlje u nastavi psihologije // Zbornik sažetaka Državni skup psihologa Otisci društvenih promjena u ponašanju djece i mladih / Crnić, S. ; Tuhtan Maras, T. ; Bradić, S. (ur.).
Rijeka, 2019. str. 35-35 (radionica, nije recenziran, sažetak, stručni)
Štrucelj, H. (2019) Skrb za mentalno zdravlje u nastavi psihologije. U: Crnić, S., Tuhtan Maras, T. & Bradić, S. (ur.)Zbornik sažetaka Državni skup psihologa Otisci društvenih promjena u ponašanju djece i mladih.
@article{article, author = {\v{S}trucelj, Helena}, year = {2019}, pages = {35-35}, keywords = {Ishodi, mentalno zdravlje, srednjo\v{s}kolci, emocije, frustracija, stres}, title = {Skrb za mentalno zdravlje u nastavi psihologije}, keyword = {Ishodi, mentalno zdravlje, srednjo\v{s}kolci, emocije, frustracija, stres}, publisherplace = {Omi\v{s}, Hrvatska} }
@article{article, author = {\v{S}trucelj, Helena}, year = {2019}, pages = {35-35}, keywords = {Outcomes, mental health, high school students, emotions, frustration, stress}, title = {Mental health care in teaching psychology}, keyword = {Outcomes, mental health, high school students, emotions, frustration, stress}, publisherplace = {Omi\v{s}, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font