Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1046706

LinkedIn kao alat za umrežavanje, studija slučaja promocija znanstvene konferencije


Bilić, Ivana; Čuić Tanković, Ana; Zović, Tomislav
LinkedIn kao alat za umrežavanje, studija slučaja promocija znanstvene konferencije // Conference: Finding a Common Denominator: Communication, Tourism, National Culture and Brand
Zagreb, Hrvatska, 2019. str. 1-2 (ostalo, recenziran, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 1046706 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
LinkedIn kao alat za umrežavanje, studija slučaja promocija znanstvene konferencije
(LinkedIn as a networking tool, a case study promoting a scientific conference)

Autori
Bilić, Ivana ; Čuić Tanković, Ana ; Zović, Tomislav

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Skup
Conference: Finding a Common Denominator: Communication, Tourism, National Culture and Brand

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 10.05.2019. - 11.05.2019

Vrsta sudjelovanja
Ostalo

Vrsta recenzije
Recenziran

Ključne riječi
umrežavanje ; LinkedIn ; društvene mreže ; promocija znanosti
(networking ; LinkedIn ; social networks ; science promotion)

Sažetak
U radu je izložena studija slučaja - oglašavanja međunarodne znanstvene konferencije putem LinkedIna.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Split,
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija,
Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, Split

Profili:

Avatar Url Tomislav Zović (autor)

Avatar Url Ana Čuić Tanković (autor)

Avatar Url Ivana Bilić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Bilić, Ivana; Čuić Tanković, Ana; Zović, Tomislav
LinkedIn kao alat za umrežavanje, studija slučaja promocija znanstvene konferencije // Conference: Finding a Common Denominator: Communication, Tourism, National Culture and Brand
Zagreb, Hrvatska, 2019. str. 1-2 (ostalo, recenziran, sažetak, stručni)
Bilić, I., Čuić Tanković, A. & Zović, T. (2019) LinkedIn kao alat za umrežavanje, studija slučaja promocija znanstvene konferencije. U: Conference: Finding a Common Denominator: Communication, Tourism, National Culture and Brand.
@article{article, author = {Bili\'{c}, Ivana and \v{C}ui\'{c} Tankovi\'{c}, Ana and Zovi\'{c}, Tomislav}, year = {2019}, pages = {1-2}, keywords = {umre\v{z}avanje, LinkedIn, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, promocija znanosti}, title = {LinkedIn kao alat za umre\v{z}avanje, studija slu\v{c}aja promocija znanstvene konferencije}, keyword = {umre\v{z}avanje, LinkedIn, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, promocija znanosti}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Bili\'{c}, Ivana and \v{C}ui\'{c} Tankovi\'{c}, Ana and Zovi\'{c}, Tomislav}, year = {2019}, pages = {1-2}, keywords = {networking, LinkedIn, social networks, science promotion}, title = {LinkedIn as a networking tool, a case study promoting a scientific conference}, keyword = {networking, LinkedIn, social networks, science promotion}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font