Pregled bibliografske jedinice broj: 1046706
LinkedIn kao alat za umrežavanje, studija slučaja promocija znanstvene konferencije
LinkedIn kao alat za umrežavanje, studija slučaja promocija znanstvene konferencije // Conference: Finding a Common Denominator: Communication, Tourism, National Culture and Brand
Zagreb, Hrvatska, 2019. str. 1-2 (ostalo, recenziran, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 1046706 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
LinkedIn kao alat za umrežavanje, studija slučaja
promocija znanstvene konferencije
(LinkedIn as a networking tool, a case study
promoting a scientific conference)
Autori
Bilić, Ivana ; Čuić Tanković, Ana ; Zović, Tomislav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Skup
Conference: Finding a Common Denominator: Communication, Tourism, National Culture and Brand
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 10.05.2019. - 11.05.2019
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
umrežavanje ; LinkedIn ; društvene mreže ; promocija znanosti
(networking ; LinkedIn ; social networks ; science promotion)
Sažetak
U radu je izložena studija slučaja - oglašavanja međunarodne znanstvene konferencije putem LinkedIna.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Split,
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija,
Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, Split