Pregled bibliografske jedinice broj: 1046631
Samoprocjena stavova studenata odgojiteljskog studija prema roditeljima i radu s njima
Samoprocjena stavova studenata odgojiteljskog studija prema roditeljima i radu s njima // Inovacije u nastavi, 32 (2019), 4; 69-80 doi:10.5937/inovacije1904069V (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1046631 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Samoprocjena stavova studenata odgojiteljskog studija prema roditeljima i radu s njima
(Self perception of early childhood education students attitudes towards working with parents and parents themselves)
Autori
Višnjić Jevtić, Adrijana ; Pajtak, Maja
Izvornik
Inovacije u nastavi (0352-2334) 32
(2019), 4;
69-80
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
rani i predškolski odgoj i obrazovanje ; roditelji ; samoprocjena ; studenti ; suradnja s roditeljima
(early childhood and preschool education ; parents ; self-assessment ; students ; teacher-parent cooperation)
Sažetak
U ovom radu bavimo se samoprocjenom stavova studenata Ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja prema roditeljima i radu s roditeljima. Cilj istraživanja bio je utvrditi postoje li razlike u stavovima studenata odgojiteljskog studija u shvaćanju uloge roditelja, mišljenja o roditeljima, te o karakteristikama koje podupiru pozitivne odnose s roditeljima, odnosno o karakteristikama roditelja koje mogu stvarati zapreke pozitivnim odnosima s roditeljima s obzirom na dob i godinu studija. Provedeno je istraživanje među studentima (N = 190) preddiplomskog studija Ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja (prva i treća godina), te studentima diplomskog studija (prva godina) Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Istraživanje je provedeno pomoću prilagođenog anketnog upitnika (Meehan & Meehan, 2017). Tijekom analize rezultata utvrđeno je da postoje statistički značajne razlike ovisno o dobi i godini studija u percepcijama studenata odgojiteljskog studija prema roditeljima i suradnji s roditeljima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)