Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1046603

Samoprocjena kompetencija učenika završnih razreda srednjih škola i odabrane grupe studenata za rad sa suvremenim audiovizualnim tehnologijama


Varga, Matija
Samoprocjena kompetencija učenika završnih razreda srednjih škola i odabrane grupe studenata za rad sa suvremenim audiovizualnim tehnologijama // PREGLED - ČASOPIS ZA DRUŠTVENA PITANJA, LX (2019), 2; 189-208 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 1046603 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Samoprocjena kompetencija učenika završnih razreda srednjih škola i odabrane grupe studenata za rad sa suvremenim audiovizualnim tehnologijama
(Self-competency competence final year students od secondary schools and selected groups of students for work suggested audiovisual technologies)

Autori
Varga, Matija

Izvornik
PREGLED - ČASOPIS ZA DRUŠTVENA PITANJA (0032-7271) LX (2019), 2; 189-208

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
Samoprocjena ; kompetencije ; audiovizualne tehnologije ; suvremena nastava
(self-assessment ; competence ; audiovisual technology ; contemporary teaching)

Sažetak
Rad na temu „samoprocjena kompetencija učenika završnih razreda srednjih škola i odabrane grupe studenata za rad sa suvremenim audiovizualnim tehnologijama“ donosi istraživanja o primjeni informacijskih i komunikacijskih tehnologija te audiovizualnih tehnologija kao i istraživanje o samoprocjeni kompetencija učenika završnih razreda srednjih škola i studenata za rad pomoću audiovizualnih tehnologija. U radu je postavljena temeljna hipoteza H1 koja glasi: Učenici završnih razreda srednjih škola i studenti prve dvije godine studija imaju dovoljno kompetencija, znanja i vještina za rad sa suvremenim audiovizualnim tehnologijama. Također, postavljene su podhipoteze H11 kojom se može utvrditi utjecaj vremena provedenog na osobnom računalu i pametnom telefonu za potrebe školstva i fakulteta na stjecanje kompetencija za rad sa suvremenim audiovizualnim tehnologijama a koja glasi: H11: Vrijeme provedeno na osobnom računalu i pametnom telefonu za potrebe školstva i fakulteta utječe na stjecanje kompetencija grupe ispitanika za rad sa suvremenim audiovizualnim tehnologijama i H12: kojom se može utvrditi mišljenje ispitanika pomaže li formalno obrazovanje (škola i fakultet) prilikom unaprjeđivanja postignuća, kod razvoja kompetencija i vještina ispitanika a koja glasi: H12: Formalno obrazovanje (škola i fakultet) pomaže prilikom unaprjeđivanja postignuća, te kod razvoja kompetencija i vještina ispitanika za rad sa suvremenim audiovizualnim tehnologijama. Ispitanici su bili učenici 3. i 4. razreda srednje škole te studenti prve i druge godine fakulteta. U postupku anketiranja ispitanici su izvršili samoprocjenu kompetencija.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Računarstvo, Informacijske i komunikacijske znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)

Napomena
Baze: EBSCO Publishing, INDEX COPERNICUS, ROAD
(Directory od Open Access Scholarly Resources),
CEEOL.



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb,
Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić,
Sveučilište Sjever, Koprivnica

Profili:

Avatar Url Matija Varga (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Varga, Matija
Samoprocjena kompetencija učenika završnih razreda srednjih škola i odabrane grupe studenata za rad sa suvremenim audiovizualnim tehnologijama // PREGLED - ČASOPIS ZA DRUŠTVENA PITANJA, LX (2019), 2; 189-208 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
Varga, M. (2019) Samoprocjena kompetencija učenika završnih razreda srednjih škola i odabrane grupe studenata za rad sa suvremenim audiovizualnim tehnologijama. PREGLED - ČASOPIS ZA DRUŠTVENA PITANJA, LX (2), 189-208.
@article{article, author = {Varga, Matija}, year = {2019}, pages = {189-208}, keywords = {Samoprocjena, kompetencije, audiovizualne tehnologije, suvremena nastava}, journal = {PREGLED - \v{C}ASOPIS ZA DRU\v{S}TVENA PITANJA}, volume = {LX}, number = {2}, issn = {0032-7271}, title = {Samoprocjena kompetencija u\v{c}enika zavr\v{s}nih razreda srednjih \v{s}kola i odabrane grupe studenata za rad sa suvremenim audiovizualnim tehnologijama}, keyword = {Samoprocjena, kompetencije, audiovizualne tehnologije, suvremena nastava} }
@article{article, author = {Varga, Matija}, year = {2019}, pages = {189-208}, keywords = {self-assessment, competence, audiovisual technology, contemporary teaching}, journal = {PREGLED - \v{C}ASOPIS ZA DRU\v{S}TVENA PITANJA}, volume = {LX}, number = {2}, issn = {0032-7271}, title = {Self-competency competence final year students od secondary schools and selected groups of students for work suggested audiovisual technologies}, keyword = {self-assessment, competence, audiovisual technology, contemporary teaching} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font