Pregled bibliografske jedinice broj: 1046603
Samoprocjena kompetencija učenika završnih razreda srednjih škola i odabrane grupe studenata za rad sa suvremenim audiovizualnim tehnologijama
Samoprocjena kompetencija učenika završnih razreda srednjih škola i odabrane grupe studenata za rad sa suvremenim audiovizualnim tehnologijama // PREGLED - ČASOPIS ZA DRUŠTVENA PITANJA, LX (2019), 2; 189-208 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 1046603 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Samoprocjena kompetencija učenika završnih razreda
srednjih škola i odabrane grupe studenata za rad
sa suvremenim audiovizualnim tehnologijama
(Self-competency competence final year students od
secondary schools and selected groups of students
for work suggested audiovisual technologies)
Autori
Varga, Matija
Izvornik
PREGLED - ČASOPIS ZA DRUŠTVENA PITANJA (0032-7271) LX
(2019), 2;
189-208
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
Samoprocjena ; kompetencije ; audiovizualne tehnologije ; suvremena nastava
(self-assessment ; competence ; audiovisual technology ; contemporary teaching)
Sažetak
Rad na temu „samoprocjena kompetencija učenika završnih razreda srednjih škola i odabrane grupe studenata za rad sa suvremenim audiovizualnim tehnologijama“ donosi istraživanja o primjeni informacijskih i komunikacijskih tehnologija te audiovizualnih tehnologija kao i istraživanje o samoprocjeni kompetencija učenika završnih razreda srednjih škola i studenata za rad pomoću audiovizualnih tehnologija. U radu je postavljena temeljna hipoteza H1 koja glasi: Učenici završnih razreda srednjih škola i studenti prve dvije godine studija imaju dovoljno kompetencija, znanja i vještina za rad sa suvremenim audiovizualnim tehnologijama. Također, postavljene su podhipoteze H11 kojom se može utvrditi utjecaj vremena provedenog na osobnom računalu i pametnom telefonu za potrebe školstva i fakulteta na stjecanje kompetencija za rad sa suvremenim audiovizualnim tehnologijama a koja glasi: H11: Vrijeme provedeno na osobnom računalu i pametnom telefonu za potrebe školstva i fakulteta utječe na stjecanje kompetencija grupe ispitanika za rad sa suvremenim audiovizualnim tehnologijama i H12: kojom se može utvrditi mišljenje ispitanika pomaže li formalno obrazovanje (škola i fakultet) prilikom unaprjeđivanja postignuća, kod razvoja kompetencija i vještina ispitanika a koja glasi: H12: Formalno obrazovanje (škola i fakultet) pomaže prilikom unaprjeđivanja postignuća, te kod razvoja kompetencija i vještina ispitanika za rad sa suvremenim audiovizualnim tehnologijama. Ispitanici su bili učenici 3. i 4. razreda srednje škole te studenti prve i druge godine fakulteta. U postupku anketiranja ispitanici su izvršili samoprocjenu kompetencija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Računarstvo, Informacijske i komunikacijske znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
Napomena
Baze: EBSCO Publishing, INDEX COPERNICUS, ROAD
(Directory od Open Access Scholarly Resources),
CEEOL.
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb,
Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić,
Sveučilište Sjever, Koprivnica
Profili:
Matija Varga
(autor)