Pregled bibliografske jedinice broj: 1046246
Upravljanje marketingom hotela
Upravljanje marketingom hotela. Split: Redak ; Aspira, 2019 (monografija)
CROSBI ID: 1046246 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje marketingom hotela
(Hotel marketing management)
Autori
Šerić Neven ; Jakšić Stojanović Anđela ; Jerkunica Alen
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena
Izdavač
Redak ; Aspira
Grad
Split
Godina
2019
Stranica
150
ISBN
978-953-336-615-9
Ključne riječi
Hotel, poslovanje, marketing, upravljanje
(Hotel, business, marketing, management)
Sažetak
Knjiga Upravljanje marketingom hotela predstavlja praktičnu i teorijsku nadogradnju knjige Istraživanje tržišta za turističke subjekte (Šerić, Jurišić) objavljenu 2014. godine. O marketingu u ugostiteljstvu, što je širi pojam od marketinga hotelijerstva, u svijetu je do danas objavljeno samo jedno djelo - Nykiel, R.A. (1983), Marketing in the Hospitality Industry. To djelo s teorijskog aspekta obrađuje marketing u ugostiteljstvu, za razliku od ove knjige u kojoj je predstavljen suvremeni koncept upravljanja integriranim hotelskim proizvodom temeljem višegodišnjih istraživanja autora, njihove poslovne prakse i poslovne prakse odabranih hotelskih subjekata s čijim upravljačkim strukturama autori imaju stalne kontakte. U knjizi se kroz sedam poglavlja predstavljaju suvremeni marketinški alati i odabrane poslovne politike i marketinške strategije koje u hotelskom poslovanju doprinose rastu godišnje popunjenosti i otklanjanju različitih problema. Predstavljeni marketinški koncepti argumentirani su iskustvima dobre prakse, te dopunjeni smjernicama za osmišljavanje i primjenu konkretnih praktičnih rješenja u upravljanju integriranim hotelskim proizvodom. U knjizi su predstavljene i odabrane cjenovne strategije i politike cijena kombiniranjem kojih je moguće povećati godišnju popunjenost receptivnog subjekta i vidljivost na Internetu, slijedom čega će knjiga biti korisna i malim iznajmljivačima. Autori su analizirali marketinšku praksu današnjih hotelskih lidera, te su na temelju njihovih poslovnih iskustava predstavili konkretne smjernice za primjenu suvremenih marketinških alata u hotelskom poslovanju. Predstavljeni marketinški alati za hotelsko poslovanje, kao i smjernice i sugestije, najviše će koristiti malim i srednjim hotelskim subjektima koji rijetko prakticiraju konkretnu marketinšku koncepciju u svom poslovanju. Materija predstavljena u knjizi je posebno vrijedna za male obiteljske hotele, no iskoristiva je za unapređenje svih marketinških aktivnosti u hotelskom poslovanju neovisno o kategoriji i smještajnom kapacitetu. Knjiga će biti korisna i hotelskom vrhovnom menadžmentu. Knjiga je praktična za cjeloživotno obrazovanje odraslih i specijalističke edukacije zaposlenika u hotelijerstvu. Predstavlja korisno štivo svima koji se bave nekom turističkom djelatnošću. Praktična je za turističke djelatnike kao sredstvo samoedukacije ukoliko nemaju vremena za pohađanje organiziranih edukacija o marketingu u turizmu. Materija je u knjizi izložena na logičan i razumljiv način što djelo čini iskoristivom literaturom za kolegije na visokoškolskim institucijama u programima u sklopu kojih se obrađuje marketing u turizmu i hotelijerstvu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti
Napomena
Recenzenti: prof.dr.sc. Boban Melović, Montenegro
; prof.dr.sc. Radmila Janičić, Serbia ;
prof.dr.sc. Zlatko Nedelko, Slovenia
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Split