Pregled bibliografske jedinice broj: 1046084
Kreativni pristup lektiri
Kreativni pristup lektiri
Zagreb: Naklada Ljevak, 2019
CROSBI ID: 1046084 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kreativni pristup lektiri
(Creative Approach to Required Reading)
Autori
Gabelica, Marina ; Težak, Dubravka
Vrsta obrazovnog materijala
Udžbenik (visokoškolsko obrazovanje)
Izdavač
Naklada Ljevak
Grad
Zagreb
Godina
2019
Stranica
396
ISBN
978-953-355-262-0
Ključne riječi
Kreativni pristup lektiri, dječja književnost, metodika nastave književnosti
(Creative Approach to Required Reading, Children's Literature, Literature Methodology)
Sažetak
Riječ je o sveučilišnom udžbeniku, 3. izdanju knjige prvotno objavljenoj u izdanju Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu (2017.). U knjizi se prikazuje detaljan i cjelovit pregled sastavnica potrebnih za razumijevanje književnosti u nastavi te lektire kao sredstva poticanja čitanja. Knjiga objedinjuje rezultate višegodišnjega samostalnoga znanstvenog istraživanja, iscrpnog proučavanja znanstvene i stručne literature kao i praktično nastavničko iskustvo autorica. U knjizi se izlaže teorijsko- povijesni pregled razvoja lektire, navodi se niz relevantnih istraživanja vezanih uz čitanje, važnost čitanja i odnosa učenika prema lektiri te pregled situacije s poticanjem čitanja u svijetu i Hrvatskoj. Knjiga donosi načela, koncepte, metodičke principe i novi model obrade lektire koji za cilj imaju osuvremeniti tradicionalne nastavne sate lektire. Također, u knjizi se navodi dvjestotinjak konkretnih aktivnosti oblikovanih prema postavljenim načelima, a za praktičnu uporabu u nastavi književnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Književnost
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb