Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1045605

Utjecaj storytelling i marketinških kampanja na djecu: bihevioralnokomunikacijski aspekti


Biošić, Ivan; Biošić, Sanda
Utjecaj storytelling i marketinških kampanja na djecu: bihevioralnokomunikacijski aspekti // Communication Management Review, 04 (2019), 01; 164-179 (domaća recenzija, ostalo, stručni)


CROSBI ID: 1045605 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj storytelling i marketinških kampanja na djecu: bihevioralnokomunikacijski aspekti
(Impact of Storytelling and Marketing Campaign on Children: Behavioral and Communication Aspects)

Autori
Biošić, Ivan ; Biošić, Sanda

Izvornik
Communication Management Review (ISSN2459-590X) 04 (2019), 01; 164-179

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, ostalo, stručni

Ključne riječi
djeca, mediji, storytelling, marketinška kampanja, bihevioralne i komunikacijske
(children, media, storytelling, marketing, behavioral and communication campaigns)

Sažetak
Djeca su nerijetko zaštitna lica marketinških kampanja poznatih brendova te se često pojavljuju u medijima. Postavlja se pitanje kako storytelling i marketinške kampanje utječu na djecu. Većinom su djeca i roditelji ciljna skupina kojoj se dobro oblikovanom pričom s integriranim edukativnim činjenicama želi približiti određena tema, rješenje problema ili navika. Djeca u globaliziranom i digitaliziranom svijetu svoje prve, svakodnevne, navike vrlo često stječu praćenjem medija, ali i u pozitivnim primjerima kampanja koje korištenjem storytellinga pokazuju znatno uspješnije rezultate za razliku od svakodnevno viđenih marketinških kampanja kojima je cilj potpora i unapređenje prodaje. Storytelling kampanje sve su češće među korporacijama zbog njihove uspješnosti, a većinom se temelje na bihevioralnom i komunikacijskom pristupu. Storytelling kampanje pokazuju osjetnu razinu većeg odaziva ključnih javnosti, djece, zbog igre s emocijama, svakodnevnim navikama, međuljudskim odnosima i razvojem djetetovog karaktera. U razvoju karaktera djeteta ponajviše sudjeluju roditelji, odgajatelji, nastavnici i stručno osoblje te djetetova okolina, ali i sami mediji – od sadržaja na televiziji pa sve do igara koje u djetetovim očima sežu dalje od virtualne stvarnosti, u tzv. imaginarnu realnost. Cilj ovog rada je dobiti uvid koliki utjecaj storytelling sam, ali i u kampanjama, ima na djecu i njihove bihevioralne i komunikacijske sposobnosti. Kvalitativno istraživanje provedeno je u vrtiću na području Grada Zagreba te je obuhvatilo dvije skupine djece različitog uzrasta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište Edward Bernays

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

www.commreview.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Biošić, Ivan; Biošić, Sanda
Utjecaj storytelling i marketinških kampanja na djecu: bihevioralnokomunikacijski aspekti // Communication Management Review, 04 (2019), 01; 164-179 (domaća recenzija, ostalo, stručni)
Biošić, I. & Biošić, S. (2019) Utjecaj storytelling i marketinških kampanja na djecu: bihevioralnokomunikacijski aspekti. Communication Management Review, 04 (01), 164-179.
@article{article, author = {Bio\v{s}i\'{c}, Ivan and Bio\v{s}i\'{c}, Sanda}, year = {2019}, pages = {164-179}, keywords = {djeca, mediji, storytelling, marketin\v{s}ka kampanja, bihevioralne i komunikacijske}, journal = {Communication Management Review}, volume = {04}, number = {01}, issn = {ISSN2459-590X}, title = {Utjecaj storytelling i marketin\v{s}kih kampanja na djecu: bihevioralnokomunikacijski aspekti}, keyword = {djeca, mediji, storytelling, marketin\v{s}ka kampanja, bihevioralne i komunikacijske} }
@article{article, author = {Bio\v{s}i\'{c}, Ivan and Bio\v{s}i\'{c}, Sanda}, year = {2019}, pages = {164-179}, keywords = {children, media, storytelling, marketing, behavioral and communication campaigns}, journal = {Communication Management Review}, volume = {04}, number = {01}, issn = {ISSN2459-590X}, title = {Impact of Storytelling and Marketing Campaign on Children: Behavioral and Communication Aspects}, keyword = {children, media, storytelling, marketing, behavioral and communication campaigns} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font