Pregled bibliografske jedinice broj: 1045591
Parents' Perception of Influence of Television Commercials on Preschool Children
Parents' Perception of Influence of Television Commercials on Preschool Children // Proceedings of the 4th International OFEL Conference on Governance, Management and Entrepreneurship: NEW GOVERNANCE FOR VALUE CREATION, Towards Stakeholding and Participation / Tipurić, Darko ; Kovač, Ivana (ur.).
Zagreb: Centar za istraživanje i razvoj upravljanja (CIRU) ; Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju Sveučilišta u Dubrovniku, 2016. str. 1133-1141 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1045591 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Parents' Perception of Influence of Television Commercials on Preschool Children
Autori
Deriš, Barbara ; Ciboci, Lana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Proceedings of the 4th International OFEL Conference on Governance, Management and Entrepreneurship: NEW GOVERNANCE FOR VALUE CREATION, Towards Stakeholding and Participation
/ Tipurić, Darko ; Kovač, Ivana - Zagreb : Centar za istraživanje i razvoj upravljanja (CIRU) ; Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju Sveučilišta u Dubrovniku, 2016, 1133-1141
ISBN
978-953-8079-00-9
Skup
4th International OFEL Conference on Governance, Management and Entrepreneurship: NEW GOVERNANCE FOR VALUE CREATION, Towards Stakeholding and Participation
Mjesto i datum
Dubrovnik, Hrvatska, 15.04.2016. - 16.04.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
television ; commercials ; preschool children ; parents ; impact
Sažetak
Rad se bavi percepcijom roditelja o utjecaju televizijskih reklama na djecu predškolske dobi.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti