Pregled bibliografske jedinice broj: 1045523
Usmeni pripovjedački oblici u osnovnoškolskom i srednjoškolskom obrazovanju
Usmeni pripovjedački oblici u osnovnoškolskom i srednjoškolskom obrazovanju // Usmena predaja: folkloristički aspekti i interdisciplinarna vizura. Program znanstvenog skupa – Sažeci izlaganja.
Zagreb: Institut za etnologiju i folklOris tiku (IEF), 2014. str. 7-7 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1045523 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Usmeni pripovjedački oblici u osnovnoškolskom i srednjoškolskom obrazovanju
(Oral storytelling in primary and secondary education)
Autori
Visinko, Karol
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Usmena predaja: folkloristički aspekti i interdisciplinarna vizura. Program znanstvenog skupa – Sažeci izlaganja.
/ - Zagreb : Institut za etnologiju i folklOris tiku (IEF), 2014, 7-7
ISBN
978-953-6020-96-6
Skup
Znanstveni skup Instituta za etnologiju i folkloristiku: Usmena predaja: folkloristički aspekti i interdisciplinarna vizura.
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 13.12.2014. - 14.12.2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
usmeni pripovjedački oblici, nastavni programi, udžbenici, (ne)sustavnost u terminologiji
(oral narrative forms, syllabuses, textbooks, (non)systematicity in terminology)
Sažetak
Nastavni programi i školska udžbenička literatura (kojoj pripadaju i čitanke iz književnosti) u određenoj mjeri odražava odnos društva i struke prema predmetu bavljenja. Uz to, u tim su izvorima razvidna i kretanja unutar struke u odnosu na niz pojedinosti kojima se mogu mjeriti, primjerice dosljednost i ujednačenost u terminologiji, jasnoća i preciznost u opisima pojava te s tim u vezi skladnost s odabranim primjerima. Autorica u radu istražuje pojavnost usmenih pripovjedačkih oblika u najnovijoj udžbeničkoj literaturi i aktualnim nastavnim programima s osobitim gledištem na terminologiju i njezine opise. Rezultati istraživanja upućuju na potrebu za sustavnosti i redom u primjeni.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA