Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1045523

Usmeni pripovjedački oblici u osnovnoškolskom i srednjoškolskom obrazovanju


Visinko, Karol
Usmeni pripovjedački oblici u osnovnoškolskom i srednjoškolskom obrazovanju // Usmena predaja: folkloristički aspekti i interdisciplinarna vizura. Program znanstvenog skupa – Sažeci izlaganja.
Zagreb: Institut za etnologiju i folklOris tiku (IEF), 2014. str. 7-7 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 1045523 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Usmeni pripovjedački oblici u osnovnoškolskom i srednjoškolskom obrazovanju
(Oral storytelling in primary and secondary education)

Autori
Visinko, Karol

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Usmena predaja: folkloristički aspekti i interdisciplinarna vizura. Program znanstvenog skupa – Sažeci izlaganja. / - Zagreb : Institut za etnologiju i folklOris tiku (IEF), 2014, 7-7

ISBN
978-953-6020-96-6

Skup
Znanstveni skup Instituta za etnologiju i folkloristiku: Usmena predaja: folkloristički aspekti i interdisciplinarna vizura.

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 13.12.2014. - 14.12.2014

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan

Ključne riječi
usmeni pripovjedački oblici, nastavni programi, udžbenici, (ne)sustavnost u terminologiji
(oral narrative forms, syllabuses, textbooks, (non)systematicity in terminology)

Sažetak
Nastavni programi i školska udžbenička literatura (kojoj pripadaju i čitanke iz književnosti) u određenoj mjeri odražava odnos društva i struke prema predmetu bavljenja. Uz to, u tim su izvorima razvidna i kretanja unutar struke u odnosu na niz pojedinosti kojima se mogu mjeriti, primjerice dosljednost i ujednačenost u terminologiji, jasnoća i preciznost u opisima pojava te s tim u vezi skladnost s odabranim primjerima. Autorica u radu istražuje pojavnost usmenih pripovjedačkih oblika u najnovijoj udžbeničkoj literaturi i aktualnim nastavnim programima s osobitim gledištem na terminologiju i njezine opise. Rezultati istraživanja upućuju na potrebu za sustavnosti i redom u primjeni.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
13.04.1.3.20

Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Karol Visinko (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Visinko, Karol
Usmeni pripovjedački oblici u osnovnoškolskom i srednjoškolskom obrazovanju // Usmena predaja: folkloristički aspekti i interdisciplinarna vizura. Program znanstvenog skupa – Sažeci izlaganja.
Zagreb: Institut za etnologiju i folklOris tiku (IEF), 2014. str. 7-7 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, znanstveni)
Visinko, K. (2014) Usmeni pripovjedački oblici u osnovnoškolskom i srednjoškolskom obrazovanju. U: Usmena predaja: folkloristički aspekti i interdisciplinarna vizura. Program znanstvenog skupa – Sažeci izlaganja..
@article{article, author = {Visinko, Karol}, year = {2014}, pages = {7-7}, keywords = {usmeni pripovjeda\v{c}ki oblici, nastavni programi, ud\v{z}benici, (ne)sustavnost u terminologiji}, isbn = {978-953-6020-96-6}, title = {Usmeni pripovjeda\v{c}ki oblici u osnovno\v{s}kolskom i srednjo\v{s}kolskom obrazovanju}, keyword = {usmeni pripovjeda\v{c}ki oblici, nastavni programi, ud\v{z}benici, (ne)sustavnost u terminologiji}, publisher = {Institut za etnologiju i folklOris tiku (IEF)}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Visinko, Karol}, year = {2014}, pages = {7-7}, keywords = {oral narrative forms, syllabuses, textbooks, (non)systematicity in terminology}, isbn = {978-953-6020-96-6}, title = {Oral storytelling in primary and secondary education}, keyword = {oral narrative forms, syllabuses, textbooks, (non)systematicity in terminology}, publisher = {Institut za etnologiju i folklOris tiku (IEF)}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font