Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1045196

Kompetencija učiti kako učiti u Hrvatskoj


Šabić, Josip
Kompetencija učiti kako učiti u Hrvatskoj // Kompetencija učiti kako učiti: teorijske osnove i istraživanja u hrvatskom kontekstu / Vizek Vidović, Vlasta ; Marušić, Iris (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2019. str. 31-53


CROSBI ID: 1045196 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kompetencija učiti kako učiti u Hrvatskoj
(Competence learning to learn in Croatia)

Autori
Šabić, Josip

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Kompetencija učiti kako učiti: teorijske osnove i istraživanja u hrvatskom kontekstu

Urednik/ci
Vizek Vidović, Vlasta ; Marušić, Iris

Izdavač
Institut za društvena istraživanja

Grad
Zagreb

Godina
2019

Raspon stranica
31-53

ISBN
978-953-6218-83-7

Ključne riječi
učiti kako učiti ; samoregulacija učenja ; kurikulum
(learning to learn ; self-regulated learning ; curriculum)

Sažetak
U obrazovnoj se politici u novije vrijeme koristi pojam kompetencije učiti kako učiti, kojom su, među ostalim, obuhvaćeni i različiti konstrukti samoregulacije učenja. Kompetencija učiti kako učiti u Republici Hrvatskoj proučava se duže od desetljeća te je bila u središtu interesa nekoliko istraživačkih projekata. Povećana svijest o važnosti kompetencije učiti kako učiti među znanstvenicima i odgojno- obrazovnim radnicima također je rezultirala i naporima za njezinom sustavnijom implementacijom u odgojno-obrazovni sustav. S obzirom na tradiciju domaćih istraživanja kompetencije učiti kako učiti, cilj ovog poglavlja bio je dati kratak pregled dosadašnjih postignuća hrvatskih istraživača vezanih uz ovu temu. Također, predstavljena je konceptualizacija i elaboracija prijedloga kurikuluma međupredmetne teme učiti kako učiti, jednog od prvih kurikulumskih dokumenata u svijetu u čijem je fokusu razvoj ove kompetencije u formalnom sustavu odgoja i obrazovanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Institut za društvena istraživanja , Zagreb

Profili:

Avatar Url Josip Šabić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Šabić, Josip
Kompetencija učiti kako učiti u Hrvatskoj // Kompetencija učiti kako učiti: teorijske osnove i istraživanja u hrvatskom kontekstu / Vizek Vidović, Vlasta ; Marušić, Iris (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2019. str. 31-53
Šabić, J. (2019) Kompetencija učiti kako učiti u Hrvatskoj. U: Vizek Vidović, V. & Marušić, I. (ur.) Kompetencija učiti kako učiti: teorijske osnove i istraživanja u hrvatskom kontekstu. Zagreb, Institut za društvena istraživanja, str. 31-53.
@inbook{inbook, author = {\v{S}abi\'{c}, Josip}, year = {2019}, pages = {31-53}, keywords = {u\v{c}iti kako u\v{c}iti, samoregulacija u\v{c}enja, kurikulum}, isbn = {978-953-6218-83-7}, title = {Kompetencija u\v{c}iti kako u\v{c}iti u Hrvatskoj}, keyword = {u\v{c}iti kako u\v{c}iti, samoregulacija u\v{c}enja, kurikulum}, publisher = {Institut za dru\v{s}tvena istra\v{z}ivanja}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {\v{S}abi\'{c}, Josip}, year = {2019}, pages = {31-53}, keywords = {learning to learn, self-regulated learning, curriculum}, isbn = {978-953-6218-83-7}, title = {Competence learning to learn in Croatia}, keyword = {learning to learn, self-regulated learning, curriculum}, publisher = {Institut za dru\v{s}tvena istra\v{z}ivanja}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font