Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1045052

Uloga ravnatelja u vođenju školskih timova


Slavić, Anđelka
Uloga ravnatelja u vođenju školskih timova // PEDAGOGIJA, OBRAZOVANJE I NASTAVA / Hrvatić, Neven (ur.).
Mostar: Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru, 2018. str. 811-820 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)


CROSBI ID: 1045052 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga ravnatelja u vođenju školskih timova
(The role of principals in school teams leadership)

Autori
Slavić, Anđelka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo

Izvornik
PEDAGOGIJA, OBRAZOVANJE I NASTAVA / Hrvatić, Neven - Mostar : Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru, 2018, 811-820

ISBN
978-9958-16-086-8

Skup
3. međunarodna znanstvena konferencija „Pedagogija, obrazovanje i nastava"

Mjesto i datum
Mostar, Bosna i Hercegovina, 21.10.2016. - 22.10.2016

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
timski rad, ravnatelj, vođenje tima
(teamwork, school principal, team leadership)

Sažetak
Timski rad je jedan od najvažnijih čimbenika uspješnog funkcioniranja škole. Rad u timu prisutan je ne samo u nastavnom procesu već i u ostalim programskim područjima rada škole kao što su planiranje, organiziranje, upravljanje i razvoj. Za uspješno funkcioniranje tima iznimno je važna uloga vođe. Ravnatelj škole u ulozi voditelja radnih timova u školi omogućuje učiteljima i suradnicima da svojim znanjem i sposobnostima učinkovito sudjeluju u oblikovanju vizije i puta prema njezinom ostvarenju, uvođenju promjena i inovacija, praćenju i unaprjeđivanju nastave, stručnom usavršavanju učitelja i stručnih suradnika i samovrednovanju škole. Kako bismo bolje razumjeli zahtjevnu ulogu ravnatelja u vođenju timova, u ovom radu ćemo pojasniti što je tim, kako razlikovati tim od drugih radnih skupina, koje su faze razvoja i stvaranja tima, koje uloge preuzimaju članovi u timu, kako se vodi tim i koje su osobine uspješnog voditelja tima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Anđelka Slavić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Slavić, Anđelka
Uloga ravnatelja u vođenju školskih timova // PEDAGOGIJA, OBRAZOVANJE I NASTAVA / Hrvatić, Neven (ur.).
Mostar: Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru, 2018. str. 811-820 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
Slavić, A. (2018) Uloga ravnatelja u vođenju školskih timova. U: Hrvatić, N. (ur.)PEDAGOGIJA, OBRAZOVANJE I NASTAVA.
@article{article, author = {Slavi\'{c}, An\djelka}, editor = {Hrvati\'{c}, N.}, year = {2018}, pages = {811-820}, keywords = {timski rad, ravnatelj, vo\djenje tima}, isbn = {978-9958-16-086-8}, title = {Uloga ravnatelja u vo\djenju \v{s}kolskih timova}, keyword = {timski rad, ravnatelj, vo\djenje tima}, publisher = {Fakultet prirodoslovno-matemati\v{c}kih i odgojnih znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Mostaru}, publisherplace = {Mostar, Bosna i Hercegovina} }
@article{article, author = {Slavi\'{c}, An\djelka}, editor = {Hrvati\'{c}, N.}, year = {2018}, pages = {811-820}, keywords = {teamwork, school principal, team leadership}, isbn = {978-9958-16-086-8}, title = {The role of principals in school teams leadership}, keyword = {teamwork, school principal, team leadership}, publisher = {Fakultet prirodoslovno-matemati\v{c}kih i odgojnih znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Mostaru}, publisherplace = {Mostar, Bosna i Hercegovina} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font