Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1045041

METODIČKE MOGUĆNOSTI IGRE U NASTAVI LIKOVNE UMJETNOSTI


Karas, Dajana
METODIČKE MOGUĆNOSTI IGRE U NASTAVI LIKOVNE UMJETNOSTI, 2016., diplomski rad, diplomski, Umjetnička akademija u Osijeku, Osijek


CROSBI ID: 1045041 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
METODIČKE MOGUĆNOSTI IGRE U NASTAVI LIKOVNE UMJETNOSTI
(THE OPPORTUNITIES OF GAME-BASED LEARNING IN VISUAL ART TEACHING)

Autori
Karas, Dajana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Umjetnička akademija u Osijeku

Mjesto
Osijek

Datum
29.09

Godina
2016

Stranica
53

Mentor
Skender, Lana

Ključne riječi
igra ; igra u nastavi ; podjela igara ; karakteristike igre ; suvremena nastava
(play ; game-based learning ; clasification of games ; game characteristics ; contemporary teaching)

Sažetak
Sve što čovjek radi tijekom svog života, nalikuje svojevrsnoj igri, poput različitih običaja, navika, pravila i itd. Čovjek, na ovaj ili onaj način, nastavlja se igrati, u djetinjstvu najviše, dok odrastanjem nešto manje. Kao multifunkcionalna aktivnost igra u odrasloj dobi gubi neke funkcije, a druge bivaju naglašene. Kroz igru djeca razvijaju sposobnosti i vještine, stječu iskustva, uče i stvaraju. Djeca uživaju u igri, što ih motivira za sudjelovanje, a pozitivno raspoloženje tako se prenosi i na učenje. U ovom teorijsko-empirijskom radu nastojala se istražiti igra sa svim svojim metodičkim mogućnostima u svrhu primjene i usvajanja znanja u nastavi likovne umjetnosti. Nastoji se ukazati na igru motivacijski i kognitivno u svrhu usvajanja znanja i vještina. Istraživale su se metodičke mogućnosti igre s učenicima u radionicama i nastavnom satu. Online anketa provedena nad nastavnicima, potvrđuje korištenje i učinkovitost igre u nastavi likovne umjetnosti. Istraživanje pokazuje kako se prvenstveno koriste igre prilikom obrađivanja novog gradiva i ponavljanja ili kombiniranje obrade novog gradiva, ponavljanja s razonodom. Sljedeće igre provedene s učenicima i navedene u online anketi pokazale su se učinkovitima u nastavi likovne umjetnosti: društvene igre s pravilima, igre asocijacija, konstruktivne igre, križaljke, perceptivne igre, puzzle, točno- netočno, vješala i zagonetke. Riječ je prvenstveno o individualnim i natjecateljskim igrama. Igrama koje u nastavi razbijaju monotoniju, stvaraju neformalnu atmosferu u kojoj se svi osjećaju ugodno, a samim time pospješuju koncentraciju za obrađivanje nastavnog sadržaja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Povijest umjetnosti, Interdisciplinarne humanističke znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Umjetnička akademija, Osijek

Profili:

Avatar Url Lana Skender (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Karas, Dajana
METODIČKE MOGUĆNOSTI IGRE U NASTAVI LIKOVNE UMJETNOSTI, 2016., diplomski rad, diplomski, Umjetnička akademija u Osijeku, Osijek
Karas, D. (2016) 'METODIČKE MOGUĆNOSTI IGRE U NASTAVI LIKOVNE UMJETNOSTI', diplomski rad, diplomski, Umjetnička akademija u Osijeku, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Karas, Dajana}, year = {2016}, pages = {53}, keywords = {igra, igra u nastavi, podjela igara, karakteristike igre, suvremena nastava}, title = {METODI\v{C}KE MOGU\'{C}NOSTI IGRE U NASTAVI LIKOVNE UMJETNOSTI}, keyword = {igra, igra u nastavi, podjela igara, karakteristike igre, suvremena nastava}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Karas, Dajana}, year = {2016}, pages = {53}, keywords = {play, game-based learning, clasification of games, game characteristics, contemporary teaching}, title = {THE OPPORTUNITIES OF GAME-BASED LEARNING IN VISUAL ART TEACHING}, keyword = {play, game-based learning, clasification of games, game characteristics, contemporary teaching}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font