Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1045037

KRITIČKA REFLEKSIJA KROZ TEMU AUTOPORTRETA


Stojanović, Josipa
KRITIČKA REFLEKSIJA KROZ TEMU AUTOPORTRETA, 2018., diplomski rad, diplomski, Umjetnička akademija u Osijeku, Osijek


CROSBI ID: 1045037 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
KRITIČKA REFLEKSIJA KROZ TEMU AUTOPORTRETA
(Self-portrait as a topic for critical reflection)

Autori
Stojanović, Josipa

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Umjetnička akademija u Osijeku

Mjesto
Osijek

Datum
10.04

Godina
2018

Stranica
37

Mentor
Skender, Lana

Ključne riječi
kritičko mišljenje ; problemski pristup ; likovna umjetnost ; autoportret ; metakompetencija
(critical thinking ; problem solving approach ; visual arts ; self-portrait ; metakompetencija)

Sažetak
U ovom diplomskom radu istražuje se u kojoj mjeri je kritičko mišljenje relevantan pojam u obrazovanju i nastavi Likovne umjetnosti. Ukazuje se na razvoj pojma i primjenu u okviru suvremene nastave. Osim u okviru obrazovanja, pojam kritičkog mišljenja primjenjiv je koncept i u svakodnevnom životu. Istaknute su teorije o definiciji kritičkog mišljenja i metode kojima se ono potiče. Istraživanje je usmjereno na sadržajne i konceptualne promjene unutar predmeta Likovna umjetnost koje bi omogućile kvalitetno poticanje kritičkog mišljenja. Učenici su razvijali sposobnost kritičke refleksije kroz temu autoportreta koja je odabrana u svrhu poticanja i razvijanja samopouzdanja i vlastitog identiteta. Nakon provedene radionice zaključno je da se kritičko mišljenje mora poticati problemskim pristupom koji će omogućiti pogled s više gledišta i interpretaciju u različitim kontekstima. Nakon problemskog istraživanja teme kroz umjetnička djela različitih razdoblja i stilova učenici uviđaju razlike u oblikovanju i pristupu te lakše zauzimaju kritički stav. Iako se kritičko mišljenje ističe kao metakompetencija suvremenog obrazovanja još uvijek nije dovoljno primjenjivo u obrazovnom sustavu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Povijest umjetnosti, Interdisciplinarne humanističke znanosti



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Lana Skender (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Stojanović, Josipa
KRITIČKA REFLEKSIJA KROZ TEMU AUTOPORTRETA, 2018., diplomski rad, diplomski, Umjetnička akademija u Osijeku, Osijek
Stojanović, J. (2018) 'KRITIČKA REFLEKSIJA KROZ TEMU AUTOPORTRETA', diplomski rad, diplomski, Umjetnička akademija u Osijeku, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Stojanovi\'{c}, Josipa}, year = {2018}, pages = {37}, keywords = {kriti\v{c}ko mi\v{s}ljenje, problemski pristup, likovna umjetnost, autoportret, metakompetencija}, title = {KRITI\v{C}KA REFLEKSIJA KROZ TEMU AUTOPORTRETA}, keyword = {kriti\v{c}ko mi\v{s}ljenje, problemski pristup, likovna umjetnost, autoportret, metakompetencija}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Stojanovi\'{c}, Josipa}, year = {2018}, pages = {37}, keywords = {critical thinking, problem solving approach, visual arts, self-portrait, metakompetencija}, title = {Self-portrait as a topic for critical reflection}, keyword = {critical thinking, problem solving approach, visual arts, self-portrait, metakompetencija}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font