Pregled bibliografske jedinice broj: 1044287
Stavovi i interesi učenika prema plesovima u odnosu na plesno iskustvo
Stavovi i interesi učenika prema plesovima u odnosu na plesno iskustvo // 9. Međunarodni kongres Tuzla, Zbornik naučnih i stručnih radova Univerzitet u Tuzli Fakultet za tjelesni odgoj i sport / Šeparović, Vlatko (ur.).
Tuzla: Fakultet za tjelesni odgoj i sport Univerziteta u Tuzli, 2016. str. 139-143 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1044287 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi i interesi učenika prema plesovima u odnosu
na plesno iskustvo
(Attitudes and interests of pupils towards dances in
relation to dance experience)
Autori
Nožinović, Mujanović, Amra ; Ćurić, Mijo ; Šebić, Lejla ; Mujanović, Edin
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
9. Međunarodni kongres Tuzla, Zbornik naučnih i stručnih radova Univerzitet u Tuzli Fakultet za tjelesni odgoj i sport
/ Šeparović, Vlatko - Tuzla : Fakultet za tjelesni odgoj i sport Univerziteta u Tuzli, 2016, 139-143
Skup
Sport i zdravlje
Mjesto i datum
Tuzla, Bosna i Hercegovina, 02.12.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
median test, anketni upitnik, Likertova skala
(median test, questionnaire, Likert scale)
Sažetak
Ples pruža velike mogućnosti kreativnog izražavanja zahvaljujući svom jedinstvenom sklopu koji omogućava neverbalnu komunikaciju. Zahvaljujući tome, otvara mogućnost razvijanja kreativnosti, što je važna činjenica – imaju li se u vidu suvremeni trendovi školovanja (Karanov, 2005). Stavovi su kao psihološka kategorija često predmet istraživanja psihologije sporta, a prisutni su gotovo u svim aspektima društvenog života. Profesorima kineziologije stavovi učenika prema tjelesnom vježbanju zanimljivi su, ne samo zbog toga što su bitan motivacijski čimbenik za uspješnost odgojnoobrazovnog procesa, već i zbog povratnih informacija, kako o njihovoj stručnosti, tako i o odabranim sadržajima i metodama rada (Redžić, 1992.)
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kineziologija