Pregled bibliografske jedinice broj: 1044177
Znanstveno-istraživački projekt Slušanje glazbe kao područje u kurikulumu nastave glazbene kulture (IZIP-2014-20)
Znanstveno-istraživački projekt Slušanje glazbe kao područje u kurikulumu nastave glazbene kulture (IZIP-2014-20), 2015. (ostalo).
CROSBI ID: 1044177 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Znanstveno-istraživački projekt Slušanje glazbe kao područje u kurikulumu nastave glazbene kulture (IZIP-2014-20)
(Research Project Listening to Music as a Teaching Area in the Music Teaching Curriculum (IZIP-2014-20))
Autori
Svalina, Vesna ; Sukop, Ivona ; Metić, Martina ; Popović, Dunja
Izvornik
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostalo
Godina
2015
Ključne riječi
slušanje glazbe, kurikulum glazbene kulture, otvoreni kurikulum, učitelji primarnog obrazovanja, kompetencije učitelja za poučavanje glazbe
(listening to music, primary music curriculum, open curriculum, primary school teachers, teacher's musical competence)
Sažetak
Istraživanjem se nastojalo utvrditi u kojoj je mjeri slušanje glazbe prisutno u nastavi glazbe te kako učitelji osnovnih škola i studenti učiteljskog studija procjenjuju svoje kompetencije za to područje. Sudionici istraživanja bili su učitelji s područja Osječko-baranjske županije te studenti četvrte godine učiteljskog studija Fakulteta za odgojne i obrazovne znanosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Vesna Svalina
(autor)