Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1044177

Znanstveno-istraživački projekt Slušanje glazbe kao područje u kurikulumu nastave glazbene kulture (IZIP-2014-20)


Svalina, Vesna; Sukop, Ivona; Metić, Martina; Popović, Dunja
Znanstveno-istraživački projekt Slušanje glazbe kao područje u kurikulumu nastave glazbene kulture (IZIP-2014-20), 2015. (ostalo).


CROSBI ID: 1044177 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Znanstveno-istraživački projekt Slušanje glazbe kao područje u kurikulumu nastave glazbene kulture (IZIP-2014-20)
(Research Project Listening to Music as a Teaching Area in the Music Teaching Curriculum (IZIP-2014-20))

Autori
Svalina, Vesna ; Sukop, Ivona ; Metić, Martina ; Popović, Dunja

Izvornik
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostalo

Godina
2015

Ključne riječi
slušanje glazbe, kurikulum glazbene kulture, otvoreni kurikulum, učitelji primarnog obrazovanja, kompetencije učitelja za poučavanje glazbe
(listening to music, primary music curriculum, open curriculum, primary school teachers, teacher's musical competence)

Sažetak
Istraživanjem se nastojalo utvrditi u kojoj je mjeri slušanje glazbe prisutno u nastavi glazbe te kako učitelji osnovnih škola i studenti učiteljskog studija procjenjuju svoje kompetencije za to područje. Sudionici istraživanja bili su učitelji s područja Osječko-baranjske županije te studenti četvrte godine učiteljskog studija Fakulteta za odgojne i obrazovne znanosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Vesna Svalina (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Svalina, Vesna; Sukop, Ivona; Metić, Martina; Popović, Dunja
Znanstveno-istraživački projekt Slušanje glazbe kao područje u kurikulumu nastave glazbene kulture (IZIP-2014-20), 2015. (ostalo).
Svalina, V., Sukop, I., Metić, M. & Popović, D. (2015) Znanstveno-istraživački projekt Slušanje glazbe kao područje u kurikulumu nastave glazbene kulture (IZIP-2014-20). Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku. Ostalo.
@unknown{unknown, author = {Svalina, Vesna and Sukop, Ivona and Meti\'{c}, Martina and Popovi\'{c}, Dunja}, year = {2015}, keywords = {slu\v{s}anje glazbe, kurikulum glazbene kulture, otvoreni kurikulum, u\v{c}itelji primarnog obrazovanja, kompetencije u\v{c}itelja za pou\v{c}avanje glazbe}, title = {Znanstveno-istra\v{z}iva\v{c}ki projekt Slu\v{s}anje glazbe kao podru\v{c}je u kurikulumu nastave glazbene kulture (IZIP-2014-20)}, keyword = {slu\v{s}anje glazbe, kurikulum glazbene kulture, otvoreni kurikulum, u\v{c}itelji primarnog obrazovanja, kompetencije u\v{c}itelja za pou\v{c}avanje glazbe} }
@unknown{unknown, author = {Svalina, Vesna and Sukop, Ivona and Meti\'{c}, Martina and Popovi\'{c}, Dunja}, year = {2015}, keywords = {listening to music, primary music curriculum, open curriculum, primary school teachers, teacher's musical competence}, title = {Research Project Listening to Music as a Teaching Area in the Music Teaching Curriculum (IZIP-2014-20)}, keyword = {listening to music, primary music curriculum, open curriculum, primary school teachers, teacher's musical competence} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font