Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1044091

Novi pristupi vrjednovanju u nastavi prirode i društva


Vasilj, Mario; Letina, Alena
Novi pristupi vrjednovanju u nastavi prirode i društva // Suvremena pitanja - časopis za prosvjetu i kulturu, XIV (2019), 28; 9-27 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 1044091 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Novi pristupi vrjednovanju u nastavi prirode i društva
(New approaches to assessment in Science and Social studies teaching)

Autori
Vasilj, Mario ; Letina, Alena

Izvornik
Suvremena pitanja - časopis za prosvjetu i kulturu (1840-1252) XIV (2019), 28; 9-27

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
formativno vrjednovanje, odgojno-obrazovni ishodi učenja, strategije vrjednovanja, suvremena nastava prirode i društva
(formative assessment, educational learning outcomes, assessment strategies, contemporary Science and social studies teaching)

Sažetak
U ovom radu analizira se proces vrjednovanja u nastavi prirode i društva, njegove osnovne dimenzije, perspektive i mogućnosti. Posebno su istaknuti formativni oblici vrjednovanja koji u kontekstu reformskih promjena u suvremenom obrazovanju dobivaju sve istaknutije značenje i ulogu. Uz osnovna terminološka određenja pojmova važnih za razumijevanje kvalitete procesa vrjednovanja, govori se i o izazovima koji se javljaju tijekom tog procesa, kao i o važnosti usklađivanja procesa vrjednovanja sa svim elementima nastavnoga procesa. Dani su primjeri specifičnih predložaka za provedbu formativnoga vrjednovanja (vrjednovanja za učenje i vrjednovanja kao učenje) učeničkih istraživanja i sudjelovanja u projektima te kompetencija koje se stječu suradničkim učenjem u nastavi prirode i društva. Također, dani su prijedlozi i opisane suvremene strategije formativnoga vrjednovanja u ovom nastavnom predmetu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Interdisciplinarne prirodne znanosti, Pedagogija, Interdisciplinarne društvene znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Alena Letina (autor)

Avatar Url Mario Vasilj (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Vasilj, Mario; Letina, Alena
Novi pristupi vrjednovanju u nastavi prirode i društva // Suvremena pitanja - časopis za prosvjetu i kulturu, XIV (2019), 28; 9-27 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
Vasilj, M. & Letina, A. (2019) Novi pristupi vrjednovanju u nastavi prirode i društva. Suvremena pitanja - časopis za prosvjetu i kulturu, XIV (28), 9-27.
@article{article, author = {Vasilj, Mario and Letina, Alena}, year = {2019}, pages = {9-27}, keywords = {formativno vrjednovanje, odgojno-obrazovni ishodi u\v{c}enja, strategije vrjednovanja, suvremena nastava prirode i dru\v{s}tva}, journal = {Suvremena pitanja - \v{c}asopis za prosvjetu i kulturu}, volume = {XIV}, number = {28}, issn = {1840-1252}, title = {Novi pristupi vrjednovanju u nastavi prirode i dru\v{s}tva}, keyword = {formativno vrjednovanje, odgojno-obrazovni ishodi u\v{c}enja, strategije vrjednovanja, suvremena nastava prirode i dru\v{s}tva} }
@article{article, author = {Vasilj, Mario and Letina, Alena}, year = {2019}, pages = {9-27}, keywords = {formative assessment, educational learning outcomes, assessment strategies, contemporary Science and social studies teaching}, journal = {Suvremena pitanja - \v{c}asopis za prosvjetu i kulturu}, volume = {XIV}, number = {28}, issn = {1840-1252}, title = {New approaches to assessment in Science and Social studies teaching}, keyword = {formative assessment, educational learning outcomes, assessment strategies, contemporary Science and social studies teaching} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font