Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1044081

Suvremeni modeli i pristupi analizi podataka u obrazovnim istraživanjima


Babarović, Toni
Suvremeni modeli i pristupi analizi podataka u obrazovnim istraživanjima // Odgojno-obrazovne teme, 3-4 (2019), 207-228 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 1044081 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Suvremeni modeli i pristupi analizi podataka u obrazovnim istraživanjima
(Contemporary research designs and data analysis techniques in educational research)

Autori
Babarović, Toni

Izvornik
Odgojno-obrazovne teme (2623-873X) 3-4 (2019); 207-228

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
hijerarhijski modeli ; longitudinalni nacrti ; analiza podataka ; obrazovna istraživanja ; statistika
(hierarchical models ; longitudinal designs ; data analysis ; educational research ; statistics)

Sažetak
Današnja se istraživanja u području obrazovanja zasnivaju na upotrebi odgovarajućih pristupa prikupljanju podataka te suvremenim modelima njihove analize. Metodološki su iskoraci u ovom području znatni, a istraživači u posljednjih nekoliko desetljeća prepoznaju važnost primjene longitudinalnih nacrta u obrazovnim istraživanjima. Također, uviđanje hijerarhijske organizacije prikupljenih podataka i njihova odgovarajuća statistička obrada postaju metodološki imperativ. U ovom je radu pružen metodološki pregled hijerarhijske i longitudinalne organizacije podataka te teorijski okvir njihove statističke analize. Istaknute su najčešće pogreške i poteškoće s kojima se istraživači prilikom korištenja ovih metoda susreću te načini kako ih ispravno prevladati. Kroz jednostavne i svakodnevne primjere pokušalo se čitatelju približiti ove metode i njihovu statističku podlogu te uputiti istraživače u području obrazovnih istraživanja na njihovo adekvatno korištenje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb

Profili:

Avatar Url Toni Babarović (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Babarović, Toni
Suvremeni modeli i pristupi analizi podataka u obrazovnim istraživanjima // Odgojno-obrazovne teme, 3-4 (2019), 207-228 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)
Babarović, T. (2019) Suvremeni modeli i pristupi analizi podataka u obrazovnim istraživanjima. Odgojno-obrazovne teme, 3-4, 207-228.
@article{article, author = {Babarovi\'{c}, Toni}, year = {2019}, pages = {207-228}, keywords = {hijerarhijski modeli, longitudinalni nacrti, analiza podataka, obrazovna istra\v{z}ivanja, statistika}, journal = {Odgojno-obrazovne teme}, volume = {3-4}, issn = {2623-873X}, title = {Suvremeni modeli i pristupi analizi podataka u obrazovnim istra\v{z}ivanjima}, keyword = {hijerarhijski modeli, longitudinalni nacrti, analiza podataka, obrazovna istra\v{z}ivanja, statistika} }
@article{article, author = {Babarovi\'{c}, Toni}, year = {2019}, pages = {207-228}, keywords = {hierarchical models, longitudinal designs, data analysis, educational research, statistics}, journal = {Odgojno-obrazovne teme}, volume = {3-4}, issn = {2623-873X}, title = {Contemporary research designs and data analysis techniques in educational research}, keyword = {hierarchical models, longitudinal designs, data analysis, educational research, statistics} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font