Pregled bibliografske jedinice broj: 1044079
Odnosi s medijima i metode komuniciranja za vrijeme krize
Odnosi s medijima i metode komuniciranja za vrijeme krize // 12. međunarodna znanstveno - stručna konferencija Dani kriznog upravljanja / Toth, Ivan (ur.).
Velika Gorica: Veleučilište Velika Gorica, 2019. str. 424-428 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1044079 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odnosi s medijima i metode komuniciranja za vrijeme krize
(Media relations and communication methods during the crisis)
Autori
Rebrović Sopek, Martina ; Čendo Metzinger, Tamara
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
12. međunarodna znanstveno - stručna konferencija Dani kriznog upravljanja
/ Toth, Ivan - Velika Gorica : Veleučilište Velika Gorica, 2019, 424-428
Skup
12. međunarodna znanstveno-stručna konferencija "Dani kriznog upravljanja 2019"
Mjesto i datum
Šibenik, Hrvatska, 27.05.2019. - 29.05.2019
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
komunikacijski proces, krizne situacije, odnosi s medijima
(communication process, crisis situation, media relations)
Sažetak
Za komunikacijski proces se s pravom može reći da je nezamjenjiv. Komunikacija je sveprisutna, obvezujuća i istovremeno povezujuća i razdvajajuća. Učinci komunikacijskog procesa mogu biti pozitivni, ali istovremeno i negativni pa se komunikacijske vještine stalno moraju preispitivati i usavršavati. U kriznim situacijama metode komuniciranja i odnosi s medijima imaju posebnu ulogu. Povjerenje je temelj svakog odnosa i izgrađuje se iskrenom, otvorenom komunikacijom, a profesionalan i korektan odnos s medijima prije pojave neke krizne situacije doprinijet će boljim odnosima i kakvoj - takvoj kontroli nad komunikacijom i vijestima za vrijeme krize. U tom kontekstu može se reći kako metode komuniciranja imaju posebno mjesto u kriznom menadžmentu. Namjera je ovog rada opisati osnovne metode komuniciranja u kriznim situacijama s posebnim osvrtom na stvaranje i održavanje odnosa s medijima koji imaju snažan utjecaj na oblikovanje javnog mnijenja o krizama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Sigurnosne i obrambene znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište Velika Gorica