Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1043782

Strah od jezika u različitim fazama učenja i uporabe engleskoga kao stranog jezika u monolingvalnih i bilingvalnih učenika u Hrvatskoj


Legac, Vladimir
Strah od jezika u različitim fazama učenja i uporabe engleskoga kao stranog jezika u monolingvalnih i bilingvalnih učenika u Hrvatskoj // Novi jezik za nove medije ; Bosansko lingvističko društvo: Zbornik radova "Tuzla. Grad na zrnu soli" s međunarodnoga znanstvenog lingvističkog skupa održanoga u Tuzli do 14.-16.rujna 2007 / Turbić-Hadžagić, Amira (ur.).
Tuzla: Bosansko lingvističko društvo, 2013. str. 237-248 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)


CROSBI ID: 1043782 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Strah od jezika u različitim fazama učenja i uporabe engleskoga kao stranog jezika u monolingvalnih i bilingvalnih učenika u Hrvatskoj
(Language Anxiety in Different Stages of English as a Foreign Language Learning Process in monolingual and Bilingual Students in Croatia)

Autori
Legac, Vladimir

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo

Izvornik
Novi jezik za nove medije ; Bosansko lingvističko društvo: Zbornik radova "Tuzla. Grad na zrnu soli" s međunarodnoga znanstvenog lingvističkog skupa održanoga u Tuzli do 14.-16.rujna 2007 / Turbić-Hadžagić, Amira - Tuzla : Bosansko lingvističko društvo, 2013, 237-248

Skup
Prvi međunarodni znanstveni lingvistički skup Bosanskoga lingvističkog društva

Mjesto i datum
Tuzla, Bosna i Hercegovina, 14.09.2007. - 16.09.2007

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
strah od stranoga jezika, strah od jezika u različitim fazama učenja i uporabe jezika, faza ulaza informacije, faza obrade informacije, faza izlaza inforamcije, bilingvizam, učenje engleskoga kao stranog jezika, uspjeh u učenju engleskoga kao stranog jezik u vidu završne ocjene
(language anxiety, communication apprehension, foreign language anxiety, bilingualism, learning EFL, school grades as a measurement of achievement in learning EFL)

Sažetak
U radu se analiziraju rezultati istraživanja straha od jezika u različitim fazama učenja i uporabe jezika u osnovnoškolskih učenika engleskog kao stranog jezik u Hrvatskoj. Rezultati potvrđuju statistički značajan viši stupanj straha od jezika kod monolingvalnih nego kod bilingvalnih učenika u svim trima fazama. Utvrđena je statistički značajna negativna povezanost između straha od jezika u svim fazama i uspjeha u učenju engleskoga kao stranog jezika kod monolingvalnih učenika. Kod bilingvalnih postoji statistički značajna negativna povezanost između straha od jezika i upsjeha u učenju u fazama ulaza i obrade.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Vladimir Legac (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Legac, Vladimir
Strah od jezika u različitim fazama učenja i uporabe engleskoga kao stranog jezika u monolingvalnih i bilingvalnih učenika u Hrvatskoj // Novi jezik za nove medije ; Bosansko lingvističko društvo: Zbornik radova "Tuzla. Grad na zrnu soli" s međunarodnoga znanstvenog lingvističkog skupa održanoga u Tuzli do 14.-16.rujna 2007 / Turbić-Hadžagić, Amira (ur.).
Tuzla: Bosansko lingvističko društvo, 2013. str. 237-248 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
Legac, V. (2013) Strah od jezika u različitim fazama učenja i uporabe engleskoga kao stranog jezika u monolingvalnih i bilingvalnih učenika u Hrvatskoj. U: Turbić-Hadžagić, A. (ur.)Novi jezik za nove medije ; Bosansko lingvističko društvo: Zbornik radova "Tuzla. Grad na zrnu soli" s međunarodnoga znanstvenog lingvističkog skupa održanoga u Tuzli do 14.-16.rujna 2007.
@article{article, author = {Legac, Vladimir}, editor = {Turbi\'{c}-Had\v{z}agi\'{c}, A.}, year = {2013}, pages = {237-248}, keywords = {strah od stranoga jezika, strah od jezika u razli\v{c}itim fazama u\v{c}enja i uporabe jezika, faza ulaza informacije, faza obrade informacije, faza izlaza inforamcije, bilingvizam, u\v{c}enje engleskoga kao stranog jezika, uspjeh u u\v{c}enju engleskoga kao stranog jezik u vidu zavr\v{s}ne ocjene}, title = {Strah od jezika u razli\v{c}itim fazama u\v{c}enja i uporabe engleskoga kao stranog jezika u monolingvalnih i bilingvalnih u\v{c}enika u Hrvatskoj}, keyword = {strah od stranoga jezika, strah od jezika u razli\v{c}itim fazama u\v{c}enja i uporabe jezika, faza ulaza informacije, faza obrade informacije, faza izlaza inforamcije, bilingvizam, u\v{c}enje engleskoga kao stranog jezika, uspjeh u u\v{c}enju engleskoga kao stranog jezik u vidu zavr\v{s}ne ocjene}, publisher = {Bosansko lingvisti\v{c}ko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Tuzla, Bosna i Hercegovina} }
@article{article, author = {Legac, Vladimir}, editor = {Turbi\'{c}-Had\v{z}agi\'{c}, A.}, year = {2013}, pages = {237-248}, keywords = {language anxiety, communication apprehension, foreign language anxiety, bilingualism, learning EFL, school grades as a measurement of achievement in learning EFL}, title = {Language Anxiety in Different Stages of English as a Foreign Language Learning Process in monolingual and Bilingual Students in Croatia}, keyword = {language anxiety, communication apprehension, foreign language anxiety, bilingualism, learning EFL, school grades as a measurement of achievement in learning EFL}, publisher = {Bosansko lingvisti\v{c}ko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Tuzla, Bosna i Hercegovina} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font