Pregled bibliografske jedinice broj: 1043782
Strah od jezika u različitim fazama učenja i uporabe engleskoga kao stranog jezika u monolingvalnih i bilingvalnih učenika u Hrvatskoj
Strah od jezika u različitim fazama učenja i uporabe engleskoga kao stranog jezika u monolingvalnih i bilingvalnih učenika u Hrvatskoj // Novi jezik za nove medije ; Bosansko lingvističko društvo: Zbornik radova "Tuzla. Grad na zrnu soli" s međunarodnoga znanstvenog lingvističkog skupa održanoga u Tuzli do 14.-16.rujna 2007 / Turbić-Hadžagić, Amira (ur.).
Tuzla: Bosansko lingvističko društvo, 2013. str. 237-248 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 1043782 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strah od jezika u različitim fazama učenja i uporabe engleskoga kao stranog jezika u monolingvalnih i bilingvalnih učenika u Hrvatskoj
(Language Anxiety in Different Stages of English as a Foreign Language Learning Process in monolingual and Bilingual Students in Croatia)
Autori
Legac, Vladimir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
Novi jezik za nove medije ; Bosansko lingvističko društvo: Zbornik radova "Tuzla. Grad na zrnu soli" s međunarodnoga znanstvenog lingvističkog skupa održanoga u Tuzli do 14.-16.rujna 2007
/ Turbić-Hadžagić, Amira - Tuzla : Bosansko lingvističko društvo, 2013, 237-248
Skup
Prvi međunarodni znanstveni lingvistički skup Bosanskoga lingvističkog društva
Mjesto i datum
Tuzla, Bosna i Hercegovina, 14.09.2007. - 16.09.2007
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
strah od stranoga jezika, strah od jezika u različitim fazama učenja i uporabe jezika, faza ulaza informacije, faza obrade informacije, faza izlaza inforamcije, bilingvizam, učenje engleskoga kao stranog jezika, uspjeh u učenju engleskoga kao stranog jezik u vidu završne ocjene
(language anxiety, communication apprehension, foreign language anxiety, bilingualism, learning EFL, school grades as a measurement of achievement in learning EFL)
Sažetak
U radu se analiziraju rezultati istraživanja straha od jezika u različitim fazama učenja i uporabe jezika u osnovnoškolskih učenika engleskog kao stranog jezik u Hrvatskoj. Rezultati potvrđuju statistički značajan viši stupanj straha od jezika kod monolingvalnih nego kod bilingvalnih učenika u svim trima fazama. Utvrđena je statistički značajna negativna povezanost između straha od jezika u svim fazama i uspjeha u učenju engleskoga kao stranog jezika kod monolingvalnih učenika. Kod bilingvalnih postoji statistički značajna negativna povezanost između straha od jezika i upsjeha u učenju u fazama ulaza i obrade.
Izvorni jezik
Hrvatski