Pregled bibliografske jedinice broj: 1043557
Metodologija i rezultati kvantitativnog dijela istraživanja
Metodologija i rezultati kvantitativnog dijela istraživanja // Participacija djece u školi / Osmak Franjić, Davorka ; Borić, Ivana (ur.).
Zagreb: Ured pravobranitelja za djecu Republike Hrvatske ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 100-147
CROSBI ID: 1043557 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Metodologija i rezultati kvantitativnog dijela
istraživanja
(Methodology and results of the quantitative part
of the research)
Autori
Huić, Aleksandra ; Kranželić, Valentina ; Širanović, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Participacija djece u školi
Urednik/ci
Osmak Franjić, Davorka ; Borić, Ivana
Izdavač
Ured pravobranitelja za djecu Republike Hrvatske ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
2019
Raspon stranica
100-147
ISBN
978-953-7790-11-0
Ključne riječi
Participacija djece, kvantitativno istraživanje
(Child participation, quantitative research)
Sažetak
U razdoblju od rujna 2017. do lipnja 2018. Ured pravobraniteljice za djecu RH, proveo je istraživanje na temu participacije djece u sustavu odgoja i obrazovanja. Sustav odgoja i obrazovanja je namjerno izabran budući da je najveći dio djece obuhvaćen školovanjem te život u školi predstavlja značajan dio odrastanja svakog djeteta. Participacija učenika u školi podrazumijeva različite stvari: participaciju putem učeničkih predstavničkih tijela, individualni doprinos na razini razreda, sudjelovanje u akcijama i projektima, itd. Cilj istraživanja bio je steći dublje razumijevanje participacije djece u sustavu odgoja i obrazovanja iz perspektive djece (učenika) i odraslih (nastavnika i stručnih suradnika) sa svrhom kreiranja smjernica za povećanje aktivne participacije učenika. U istraživanju je korištena kombinacija kvalitativnog i kvantitativnog pristupa. U kvantitativnom dijelu istraživanja sudjelovali su učenici osnovnih i srednjih škola iz cijele Hrvatske, njihovi učitelji, nastavnici i stručni suradnici. Rezultati pokazuju da djeca nisu u zadovoljavajućoj mjeri uključena u donošenje odluka o pitanjima koja ih se u školskoj svakodnevici tiču te da u školama postoji mnogo prostora za podizanje razine ostvarivanja ovoga prava djeteta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija, Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb,
Filozofski fakultet, Zagreb