Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1043095

Mišljenja i stavovi studentske populacije o brendiranju grada Osijeka putem različitih medija


Borić Marta; Polak Manuela
Mišljenja i stavovi studentske populacije o brendiranju grada Osijeka putem različitih medija // MEDIJI I MEDIJSKA KULTURA - EUROPSKI REALITETI / Piližota, V. ; Bestvina Bukvić, I. ; Brekalo, M. ; Đukić, M. ; Engstler, M. ; Kühnle, B.A. ; Ljubić, L. ; Michel, B. ; Pavić, Ž. ; Mendelová, D. ; Brník, A. ; Rinsdorf, L. ; Solík, M. ; Višňovský, J. ; Žužul, I. (ur.).
Osijek: Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2018. str. 329-340 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1043095 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Mišljenja i stavovi studentske populacije o brendiranju grada Osijeka putem različitih medija
(Opinions and views of student's population of the city of Osijek through different media)

Autori
Borić Marta ; Polak Manuela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
MEDIJI I MEDIJSKA KULTURA - EUROPSKI REALITETI / Piližota, V. ; Bestvina Bukvić, I. ; Brekalo, M. ; Đukić, M. ; Engstler, M. ; Kühnle, B.A. ; Ljubić, L. ; Michel, B. ; Pavić, Ž. ; Mendelová, D. ; Brník, A. ; Rinsdorf, L. ; Solík, M. ; Višňovský, J. ; Žužul, I. - Osijek : Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2018, 329-340

ISBN
978-953-8181-09-2

Skup
3. međunarodni interdisciplinarni znanstveni skup Mediji i medijska kultura: europski realiteti

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 04.05.2017. - 05.05.2017

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
brend, brendiranje grada, tržišno značenje brenda, ekonomske i turističke koristi brenda
(brand, branding the city, economic and tourist benefits of the brand, market meaning of the brand)

Sažetak
U okviru su rada dane definicije kategorija brenda, brendiranja grada, ekonomske vrijednosti brendiranja, tržišna važnost brendiranja te se razmatra koje sve ekonomske koristiproizlaze iz samoga brenda s posebnim naglaskom na razvoj turizma. Razmatra se na koji način pomoću različitih medija poboljšati i unaprijediti imidž i brend grada Osijeka.Grad kaoturistička destinacija marketinškim metodama trebao bi isticati svoje posebnosti, jedinstven identitet, važnost, karakteristike, ponudu i naglašavati i promovirati razloge zašto posjetiti grad Osijek. Stvoriti brend grada Osijeka znači promovirati ono što ga razlikuje od konkurencije – u ovome slučaju, od drugih gradova. U okviru ovog rada autori će prikazati rezultate analize zastupljenosti brendiranja grada Osijeka u Strategiji kulturnog razvitka grada Osijeka 2014.– 2020. Ovim radom i anketnim upitnikom provedenim među studentskom populacijom žele se ispitati i analizirati mišljenja, stavovi, potrebe i očekivanja studentske populacije o brendiranju grada Osijeka putem različitih izvora informiranja (mediji, turistička zajednica, preporuke prijatelja, poznanika i tome slično). Uzimajući u obzir postojeće stanje brendiranja grada Osijeka, autorice istraživanjem žele doći do konkretnih odgovora na pitanje Kako što uspješnije brendirati grad Osijek?Temeljem dobivenih podataka autorice utvrđuju probleme te iznose moguća rješenja i preporuke za bolji i uspješniji razvoj brenda grada Osijeka u cilju ostvarenja ekonomskih koristi za Grad, ali i širu društvenu zajednicu. Primjenom različitih medija, brend grada Osijeka može se pozicionirati na različita regionalna i međunarodna tržišta kao jedinstven i prepoznatljiv identitet grada Osijeka.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku - Odjel za kulturologiju,
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

Profili:

Avatar Url Marta Borić Cvenić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

www.uaos.unios.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Borić Marta; Polak Manuela
Mišljenja i stavovi studentske populacije o brendiranju grada Osijeka putem različitih medija // MEDIJI I MEDIJSKA KULTURA - EUROPSKI REALITETI / Piližota, V. ; Bestvina Bukvić, I. ; Brekalo, M. ; Đukić, M. ; Engstler, M. ; Kühnle, B.A. ; Ljubić, L. ; Michel, B. ; Pavić, Ž. ; Mendelová, D. ; Brník, A. ; Rinsdorf, L. ; Solík, M. ; Višňovský, J. ; Žužul, I. (ur.).
Osijek: Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2018. str. 329-340 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Borić Marta & Polak Manuela (2018) Mišljenja i stavovi studentske populacije o brendiranju grada Osijeka putem različitih medija. U: Piližota, V., Bestvina Bukvić, I., Brekalo, M., Đukić, M., Engstler, M., Kühnle, B., Ljubić, L., Michel, B., Pavić, Ž., Mendelová, D., Brník, A., Rinsdorf, L., Solík, M., Višňovský, J. & Žužul, I. (ur.)MEDIJI I MEDIJSKA KULTURA - EUROPSKI REALITETI.
@article{article, year = {2018}, pages = {329-340}, keywords = {brend, brendiranje grada, tr\v{z}i\v{s}no zna\v{c}enje brenda, ekonomske i turisti\v{c}ke koristi brenda}, isbn = {978-953-8181-09-2}, title = {Mi\v{s}ljenja i stavovi studentske populacije o brendiranju grada Osijeka putem razli\v{c}itih medija}, keyword = {brend, brendiranje grada, tr\v{z}i\v{s}no zna\v{c}enje brenda, ekonomske i turisti\v{c}ke koristi brenda}, publisher = {Akademija za umjetnost i kulturu Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, year = {2018}, pages = {329-340}, keywords = {brand, branding the city, economic and tourist benefits of the brand, market meaning of the brand}, isbn = {978-953-8181-09-2}, title = {Opinions and views of student's population of the city of Osijek through different media}, keyword = {brand, branding the city, economic and tourist benefits of the brand, market meaning of the brand}, publisher = {Akademija za umjetnost i kulturu Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font