Pregled bibliografske jedinice broj: 1043095
Mišljenja i stavovi studentske populacije o brendiranju grada Osijeka putem različitih medija
Mišljenja i stavovi studentske populacije o brendiranju grada Osijeka putem različitih medija // MEDIJI I MEDIJSKA KULTURA - EUROPSKI REALITETI / Piližota, V. ; Bestvina Bukvić, I. ; Brekalo, M. ; Đukić, M. ; Engstler, M. ; Kühnle, B.A. ; Ljubić, L. ; Michel, B. ; Pavić, Ž. ; Mendelová, D. ; Brník, A. ; Rinsdorf, L. ; Solík, M. ; Višňovský, J. ; Žužul, I. (ur.).
Osijek: Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2018. str. 329-340 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1043095 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mišljenja i stavovi studentske populacije o brendiranju grada Osijeka putem različitih medija
(Opinions and views of student's population of the city of Osijek through different media)
Autori
Borić Marta ; Polak Manuela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
MEDIJI I MEDIJSKA KULTURA - EUROPSKI REALITETI
/ Piližota, V. ; Bestvina Bukvić, I. ; Brekalo, M. ; Đukić, M. ; Engstler, M. ; Kühnle, B.A. ; Ljubić, L. ; Michel, B. ; Pavić, Ž. ; Mendelová, D. ; Brník, A. ; Rinsdorf, L. ; Solík, M. ; Višňovský, J. ; Žužul, I. - Osijek : Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2018, 329-340
ISBN
978-953-8181-09-2
Skup
3. međunarodni interdisciplinarni znanstveni skup Mediji i medijska kultura: europski realiteti
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 04.05.2017. - 05.05.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
brend, brendiranje grada, tržišno značenje brenda, ekonomske i turističke koristi brenda
(brand, branding the city, economic and tourist benefits of the brand, market meaning of the brand)
Sažetak
U okviru su rada dane definicije kategorija brenda, brendiranja grada, ekonomske vrijednosti brendiranja, tržišna važnost brendiranja te se razmatra koje sve ekonomske koristiproizlaze iz samoga brenda s posebnim naglaskom na razvoj turizma. Razmatra se na koji način pomoću različitih medija poboljšati i unaprijediti imidž i brend grada Osijeka.Grad kaoturistička destinacija marketinškim metodama trebao bi isticati svoje posebnosti, jedinstven identitet, važnost, karakteristike, ponudu i naglašavati i promovirati razloge zašto posjetiti grad Osijek. Stvoriti brend grada Osijeka znači promovirati ono što ga razlikuje od konkurencije – u ovome slučaju, od drugih gradova. U okviru ovog rada autori će prikazati rezultate analize zastupljenosti brendiranja grada Osijeka u Strategiji kulturnog razvitka grada Osijeka 2014.– 2020. Ovim radom i anketnim upitnikom provedenim među studentskom populacijom žele se ispitati i analizirati mišljenja, stavovi, potrebe i očekivanja studentske populacije o brendiranju grada Osijeka putem različitih izvora informiranja (mediji, turistička zajednica, preporuke prijatelja, poznanika i tome slično). Uzimajući u obzir postojeće stanje brendiranja grada Osijeka, autorice istraživanjem žele doći do konkretnih odgovora na pitanje Kako što uspješnije brendirati grad Osijek?Temeljem dobivenih podataka autorice utvrđuju probleme te iznose moguća rješenja i preporuke za bolji i uspješniji razvoj brenda grada Osijeka u cilju ostvarenja ekonomskih koristi za Grad, ali i širu društvenu zajednicu. Primjenom različitih medija, brend grada Osijeka može se pozicionirati na različita regionalna i međunarodna tržišta kao jedinstven i prepoznatljiv identitet grada Osijeka.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku - Odjel za kulturologiju,
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku
Profili:
Marta Borić Cvenić
(autor)