Pregled bibliografske jedinice broj: 1043047
Pristupi i metode u mjerenju fer vrijednosti marke (branda-a)
Pristupi i metode u mjerenju fer vrijednosti marke (branda-a) // Financijski propisi i praksa, / (2019), 6; 19-28 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 1043047 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pristupi i metode u mjerenju fer vrijednosti marke (branda-a)
(Approaches and Methods in Measuring Brand Fair Value)
Autori
Kolačević, Stjepan ; Hreljac, Baldo
Izvornik
Financijski propisi i praksa (1512-827X)
(2019), 6;
19-28
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
računovodstvo, fer vrijednost
(accounting, fair value)
Sažetak
Kvalitetno poslovanje tvrtke nije moguće realizirati ukoliko ne postoje potrebne informacije na temelju kojih se poslovanje usmjerava. Računovodstvo je organizacijski dio koji osigurava niz neophodnih informacija o poslovanju poduzeća. Usporedo s razvojem poduzeća, razvijalo se i računovodstvo. Kako je menadžment trebao određene informacije, tako se računovodstvo prilagođavalo njihovim zahtjevima. Danas se računovodstvo uglavnom segmentira na dvije velike cjeline: financijsko i upravljačko računovodstvo. U poslovanju poduzeća trebaju i imaju važnu ulogu oba segmenta. Ovom prilikom analizirat će se njihova povezanost i uvjetovanost. Predmet rada jeste da se istraži i analizira odnos, povezanost između financijskog računovodstva i upravljačkog računovodstva. U pitanju su dva segmenta računovodstva koja se međusobno nadopunjuju i nadograđuju, ali pružaju različite informacije menadžmentu tvrtke.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija