Pregled bibliografske jedinice broj: 1042991
Praksa iz engleskoga jezika na učiteljskom studiju
Praksa iz engleskoga jezika na učiteljskom studiju // Engleski u primarnom obrazovanju: razvoj i načela zagrebačkog studija / Andraka, Marija ; Narančić Kovač, Smiljana (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 133-141
CROSBI ID: 1042991 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Praksa iz engleskoga jezika na učiteljskom studiju
(The ELT Classroom Practice Course at the Faculty of Teacher Education)
Autori
Cindrić, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, pregledni
Knjiga
Engleski u primarnom obrazovanju: razvoj i načela zagrebačkog studija
Urednik/ci
Andraka, Marija ; Narančić Kovač, Smiljana
Izdavač
Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
2019
Raspon stranica
133-141
ISBN
978-953-8115-71-4
Ključne riječi
obrazovanje učitelja engleskoga jezika, engleski jezik, poučavanje, praksa, studenti
(language teacher education, English language, teaching, teaching practice, student-teachers)
Sažetak
Praktična iskustva iz nastave omogućuju stvaranje veza između teorijskoga znanja i školske prakse. Stoga je u sveučilišnom programu Učiteljski studij s engleskim jezikom, koji je pokrenut 2005./2006. godine, naglasak stavljen na studentsku praksu. Tako je dodatnih 150 sati prakse raspoređeno tijekom pet semestara studija u okviru kolegija Praksa u nastavi engleskog jezika 1 – 5. Uz pregled literature vezane uz tematiku praktične nastave kod poučavanja stranoga jezika, rad prikazuje specifičnosti i ciljeve kolegija Praksa u nastavi engleskog jezika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)