Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1042969

Projekt razvoja računalne igre


Šuštić, Vedran
Projekt razvoja računalne igre, 2019., diplomski rad, diplomski, Odjel za informatiku, Rijeka


CROSBI ID: 1042969 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Projekt razvoja računalne igre
(Project for development of computer game)

Autori
Šuštić, Vedran

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel za informatiku

Mjesto
Rijeka

Datum
26.11

Godina
2019

Stranica
83

Mentor
Martinčić-Ipšić, Sanda

Ključne riječi
upravljanje projektom, industrija video igara, donošenje odluka, video igre, razvoj igara, igra
(project management, video game industry, decision making, video games, game development, computer game)

Sažetak
U ovaj diplomski rad će pokušati opisati sve faze i aktivnosti koje se događaju prilikom produkcije računalne igre. Korišteni produkcijski plan pokriva sva važna područja koja utječu na uspješnost projekta, te se može koristiti s malim i velikim timovima. U prvome poglavlju je predstavljen kratki uvod, stanje industrije i problematika zadane teme. Navedeni problemi se posebno odnose na neiskusne timove koji tek ulaze u industriju. U drugome poglavlju su navedene i opisane sve metodologije koje se danas koriste u industriji. Kroz te opise (prednosti i mane) možemo jasno zaključiti zašto se sa standardnih metodologija prešlo na agilne metodologije i kako one poboljšavaju rad i upravljanje projekta. U trećem poglavlju prolazimo kroz sve faze projekta. Primijetit ćemo da faza pretprodukcije služi kao temelj projekta, te ako je uspješno odrađena olakšava ostatak projekta i smanjuje rizike prilikom produkcije. To je ponajviše zato što na kraju pretprodukcije moramo imati dokument dizajna igre (GDD ili eng. Game designe document) i dokument tehničkih specifikacija koji su temeljni dio faze produkcije. U fazi produkcije vidimo da rad odvija u iteracijama koje traju po nekoliko mjeseci i na kraju svake iteracije imamo novu verziju igre. Osim tehničkih radnji, ovdje se kreće i s marketingom igre. Faza postprodukcije i faza osiguranja kvalitete (eng. quality assurance tj. QA) služe za poliranje proizvoda, njegovu promociju i rješavanje svih potrebnih pravnih pitanja. Na kraju ovih faza bi trebali imati igru koja je spremna za izdavanje na tržište. U zaključku navodim svoja mišljenja i zapažanja vezana za temu. Trenutno stanje i pretpostavljen smjer kretanja industrije. Poseban dio ovoga rada zauzima opis uloge producenta i analiza tj. stanje tržišta igara i trendovi koji diktiraju proizvodnju. Producent je najvažnija osoba za upravljanje i uspješnost projekta. On mora biti taj koji će poticati i motivirati tim kad stvari postanu teške. Kod analize tržišta važnu ulogu ima izdavač koji se brine za prodaju i distribuciju igara.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet informatike i digitalnih tehnologija, Rijeka

Profili:

Avatar Url Sanda Martinčić - Ipšić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Šuštić, Vedran
Projekt razvoja računalne igre, 2019., diplomski rad, diplomski, Odjel za informatiku, Rijeka
Šuštić, V. (2019) 'Projekt razvoja računalne igre', diplomski rad, diplomski, Odjel za informatiku, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}u\v{s}ti\'{c}, Vedran}, year = {2019}, pages = {83}, keywords = {upravljanje projektom, industrija video igara, dono\v{s}enje odluka, video igre, razvoj igara, igra}, title = {Projekt razvoja ra\v{c}unalne igre}, keyword = {upravljanje projektom, industrija video igara, dono\v{s}enje odluka, video igre, razvoj igara, igra}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}u\v{s}ti\'{c}, Vedran}, year = {2019}, pages = {83}, keywords = {project management, video game industry, decision making, video games, game development, computer game}, title = {Project for development of computer game}, keyword = {project management, video game industry, decision making, video games, game development, computer game}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font