Pregled bibliografske jedinice broj: 1042885
Interaktivni pristup internoj poslovnoj komunikaciji
Interaktivni pristup internoj poslovnoj komunikaciji // 5. međunarodna konferencija Inovacije, tehnologije, edukacija i menadžment
Sveti Martin na Muri, Hrvatska: Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2018. str. 190-194 (ostalo, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1042885 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Interaktivni pristup internoj poslovnoj komunikaciji
Autori
Globočnik Žunac, A. ; Buntak, K. ; Stanić, I.
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
5. međunarodna konferencija Inovacije, tehnologije, edukacija i menadžment
/ - : Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2018, 190-194
Skup
5.međunarodna konferencija Inovacije, tehnologije, edukacija i menadžment: Inovacije, sigurnost i održivost u razvoju društva
Mjesto i datum
Sveti Martin na Muri, Hrvatska, 04.04.2018. - 05.04.2018
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
interna poslovna komunikacija, korporativna komunikacija, menadžment, organizacijska komunikacija, upravljačka komunikacija
(internal business communication, corporate communications, management, organizational communication, management communication)
Sažetak
Za suvremene poslovne organizacije, kao i za poslovne organizacije u Republici Hrvatskoj, relativno „mladoj“ zemlji Europske unije, od velikog je značaja pojam inovativnosti. Ključ poslovne sposobnosti ogleda se u novim proizvodima, uslugama i tehnologijama, što i potvrđuju suvremene studije iz područja komunikologije: inovativna komunikacija je strateška sposobnost planiranja, izvršavanja, koordiniranja, vrednovanja i redefiniranja dionika komunikacijskog procesa kako bi se ustanovile, proširile i redefinirale komparativne prednosti u cilju stvaranja uspješne poslovne organizacije. Istraživanje provedeno u poslovnim organizacijama Republike Hrvatske pokazalo je kako se uspješnost poslovnih organizacija i dobivanje tržišnih utakmicama krije u simbiozi inovacije i komunikacije.
Izvorni jezik
Hrvatski