Pregled bibliografske jedinice broj: 1042874
Komunikacijska strategija s teškoćama do uspjeha
Komunikacijska strategija s teškoćama do uspjeha. Zagreb: Alfa, 2018 (Sveučilišni udžbenik)
CROSBI ID: 1042874 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Komunikacijska strategija s teškoćama do uspjeha
Autori
Stanić, Ivana ; Čošić, Nataša ; Anić-Ivičić, Ivana ; Globočnik Žunac, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, sveučilišni udžbenik, znanstvena
Izdavač
Alfa
Grad
Zagreb
Godina
2018
Stranica
201
ISBN
978-953-297-936-7
Ključne riječi
komunikacijska strategija
Sažetak
Svjesni promjena koje se događaju u svijetu, samim time i u sustavu odgoja i obrazovanja u Republici Hrvatskoj, autorice su odlučile postati dio tih promjena te su se knjigom usmjerile na uspješnost učitelja i nastavnika pri uključivanju učenika s teškoćama u neposredni odgojno-obrazovni rad. Uloga učitelja i nastavnika kao uspješnih komunikoloških aktera u prepoznavanju potreba učenika znakovit je segment u ostvarivanju neposrednog odgojno- obrazovnog rada. Daljnji ciljevi bili su pružiti potporu u prepoznavanju odgojno-obrazovnih potreba učenika s teškoćama sukladno Pravilniku o osnovnoškolskom i srednjoškolskom odgoju i obrazovanju učenika s teškoćama u razvoju, te predočiti moguće postupke rada s učenicima s teškoćama primjenjujući elemente verbalne, neverbalne i paraverbalne komunikacije stručnog tima u školama. Umjesto toga učitelji i nastavnici jednostavno mogu prihvatiti svoju ulogu pomoću komunikacijske strategije pritom se usmjeravajući na nastavne metode, postupke, sredstva i pomagala kao temeljnu komunikacijsku podršku za rad s djecom s teškoćama, ne gledajući na teškoće kao problem.
Izvorni jezik
Hrvatski