Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1042748

UČESTALOST I SVRHOVITOST PRIMJENE IGARA U NASTAVI LIKOVNE UMJETNOSTI


Skender, Lana; Karas, Dajana
UČESTALOST I SVRHOVITOST PRIMJENE IGARA U NASTAVI LIKOVNE UMJETNOSTI // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, LXIII (2017), 2; 113-126 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1042748 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
UČESTALOST I SVRHOVITOST PRIMJENE IGARA U NASTAVI LIKOVNE UMJETNOSTI
(Playful Learning Frequences and Effectivenes in Teaching Visual Art)

Autori
Skender, Lana ; Karas, Dajana

Izvornik
Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (0044-4855) LXIII (2017), 2; 113-126

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
igra ; intrinzična motivacija ; likovna umjetnost ; nastavna metoda ; znanje
(play ; intrinsic motivation ; art, teaching method ; knowledge)

Sažetak
Većina teoretskih i empirijskih spoznaja o metodičkoj primjeni igre odnosi se na predškolski i osnovnoškolski odgoj i obrazovanje, dok su mogućnosti igre u stjecanju znanja kod adolescenata i odraslih osoba slabo istražene. Svrhovitost igre proizlazi iz razvoja znanja i vještina nastalih na stvarnom iskustvu i intrinzičnog oblika motivacije, što zbog ugode i zanosa pospješuje učenje i trajno zadržavanje znanja. Istraživanje je usmjereno na učestalost primjene igre u nastavi Likovne umjetnosti te njezinu svrhovitost u stjecanju različitih oblika znanja. Provedeno je mrežnom (online) anketom „Primjena igara u nastavi Likovne umjetnosti“ među nastavnicima likovne umjetnosti u Republici Hrvatskoj. Rezultati ankete pokazali su da, iako je igra nedovoljno zastupljena kao metoda u formalnom metodičkom obrazovanju, postoji sklonost velikog broja nastavnika korištenju igre koja je potaknuta vlastitim iskustvom rada u nastavi i mentorstvima iskusnih nastavnika. Igrom se ne koriste samo za razonodu i poticanje aktivnosti nego i za obradu novih sadržaja tijekom kojih se stvaraju određena znanja i razvijaju specifične vještine. Većinom imaju pozitivna mišljenja o njezinom utjecaju na stjecanje znanja i razvijanje interesa, ali teško se odlučuju na učestalu primjenu. Igrom bi se koristili češće da imaju više vremena za obradu propisanih nastavnih sadržaja te da su pripremljene i prilagođene nastavnim jedinicima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Povijest umjetnosti, Interdisciplinarne humanističke znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

Profili:

Avatar Url Lana Skender (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Skender, Lana; Karas, Dajana
UČESTALOST I SVRHOVITOST PRIMJENE IGARA U NASTAVI LIKOVNE UMJETNOSTI // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, LXIII (2017), 2; 113-126 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Skender, L. & Karas, D. (2017) UČESTALOST I SVRHOVITOST PRIMJENE IGARA U NASTAVI LIKOVNE UMJETNOSTI. Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, LXIII (2), 113-126.
@article{article, author = {Skender, Lana and Karas, Dajana}, year = {2017}, pages = {113-126}, keywords = {igra, intrinzi\v{c}na motivacija, likovna umjetnost, nastavna metoda, znanje}, journal = {\v{Z}ivot i \v{s}kola : \v{c}asopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja}, volume = {LXIII}, number = {2}, issn = {0044-4855}, title = {U\v{C}ESTALOST I SVRHOVITOST PRIMJENE IGARA U NASTAVI LIKOVNE UMJETNOSTI}, keyword = {igra, intrinzi\v{c}na motivacija, likovna umjetnost, nastavna metoda, znanje} }
@article{article, author = {Skender, Lana and Karas, Dajana}, year = {2017}, pages = {113-126}, keywords = {play, intrinsic motivation, art, teaching method, knowledge}, journal = {\v{Z}ivot i \v{s}kola : \v{c}asopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja}, volume = {LXIII}, number = {2}, issn = {0044-4855}, title = {Playful Learning Frequences and Effectivenes in Teaching Visual Art}, keyword = {play, intrinsic motivation, art, teaching method, knowledge} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Education Research Complete MLA INTERNATIONAL BIBLIOGRAPHY
  • New York
  • USA EBSCO Publishing
  • Editoral Department
  • Massachusetts
  • USA Emerald Management Reviews database
  • United Kingdom Ulrich Serials Analysis System
  • USA Hrčak – Portal znanstvenih časopisa RH





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font