Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1042717

Sisačka bitka i hrvatski ratovi s Osmanlijama u prijedlogu novog Nacionalnog kurikuluma nastavnoga predmeta Povijest


Miletić, Petar
Sisačka bitka i hrvatski ratovi s Osmanlijama u prijedlogu novog Nacionalnog kurikuluma nastavnoga predmeta Povijest // Sisačka bitka 1593.-2018.: Zbornik radova sa znanstvenog kolokvija povodom 425-te obljetnice Sisačke bitke održanoga u Sisku 20. lipnja 2018. godine / Kekez, Hrvoje ; Grgić, Stipica ; Janković, Valentina (ur.).
Sisak: Sisačka biskupija ; Hrvatsko katoličko sveučilište ; Hrvatski studiji Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 239-244 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 1042717 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Sisačka bitka i hrvatski ratovi s Osmanlijama u prijedlogu novog Nacionalnog kurikuluma nastavnoga predmeta Povijest
(The Battle of Sisak and Croatian-Ottoman Wars in the Proposed New National Curriculum for Teaching History)

Autori
Miletić, Petar

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Sisačka bitka 1593.-2018.: Zbornik radova sa znanstvenog kolokvija povodom 425-te obljetnice Sisačke bitke održanoga u Sisku 20. lipnja 2018. godine / Kekez, Hrvoje ; Grgić, Stipica ; Janković, Valentina - Sisak : Sisačka biskupija ; Hrvatsko katoličko sveučilište ; Hrvatski studiji Sveučilišta u Zagrebu, 2019, 239-244

ISBN
978-953-7823-89-4

Skup
Znanstveni kolokvij Sisačka bitka 1593. - 2018.

Mjesto i datum
Sisak, Hrvatska, 20.06.2018

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
kurikularna reforma, nastava povijesti, kolektivno sjećanje, Sisačka bitka, ratovi s Osmanlijama
(curricular reform, teaching history, collective memory, battle of Sisak, Croatian-Ottoman wars)

Sažetak
Ovaj rad bavi se pitanjem zastupljenosti Sisačke bitke i hrvatskih ratova s Osmanlijama u trenutnim nastavnim programima za osnovne i srednje škole te analizira prijedlog novog Nacionalnog kurikuluma nastavnoga predmeta Povijest. Komparacijom ovih dokumenata u radu se utvrđuju novine koje očekuju nastavnike povijesti i učenike u hrvatskim školama, ali i – bez pretjerivanja možemo reći – hrvatsko društvo u cjelini jer nastava povijesti u školama snažno utječe na kreiranje kolektivnog sjećanja budućih generacija hrvatskoga naroda. Valja naglasiti da je istraživanje provedeno i rad napisan u lipnju 2018. godine, stoga je moguće da je u narednom razdoblju došlo do određenih izmjena u planovima za buduću nastavu povijesti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Miletić, Petar
Sisačka bitka i hrvatski ratovi s Osmanlijama u prijedlogu novog Nacionalnog kurikuluma nastavnoga predmeta Povijest // Sisačka bitka 1593.-2018.: Zbornik radova sa znanstvenog kolokvija povodom 425-te obljetnice Sisačke bitke održanoga u Sisku 20. lipnja 2018. godine / Kekez, Hrvoje ; Grgić, Stipica ; Janković, Valentina (ur.).
Sisak: Sisačka biskupija ; Hrvatsko katoličko sveučilište ; Hrvatski studiji Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 239-244 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Miletić, P. (2019) Sisačka bitka i hrvatski ratovi s Osmanlijama u prijedlogu novog Nacionalnog kurikuluma nastavnoga predmeta Povijest. U: Kekez, H., Grgić, S. & Janković, V. (ur.)Sisačka bitka 1593.-2018.: Zbornik radova sa znanstvenog kolokvija povodom 425-te obljetnice Sisačke bitke održanoga u Sisku 20. lipnja 2018. godine.
@article{article, author = {Mileti\'{c}, Petar}, year = {2019}, pages = {239-244}, keywords = {kurikularna reforma, nastava povijesti, kolektivno sje\'{c}anje, Sisa\v{c}ka bitka, ratovi s Osmanlijama}, isbn = {978-953-7823-89-4}, title = {Sisa\v{c}ka bitka i hrvatski ratovi s Osmanlijama u prijedlogu novog Nacionalnog kurikuluma nastavnoga predmeta Povijest}, keyword = {kurikularna reforma, nastava povijesti, kolektivno sje\'{c}anje, Sisa\v{c}ka bitka, ratovi s Osmanlijama}, publisher = {Sisa\v{c}ka biskupija ; Hrvatsko katoli\v{c}ko sveu\v{c}ili\v{s}te ; Hrvatski studiji Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Sisak, Hrvatska} }
@article{article, author = {Mileti\'{c}, Petar}, year = {2019}, pages = {239-244}, keywords = {curricular reform, teaching history, collective memory, battle of Sisak, Croatian-Ottoman wars}, isbn = {978-953-7823-89-4}, title = {The Battle of Sisak and Croatian-Ottoman Wars in the Proposed New National Curriculum for Teaching History}, keyword = {curricular reform, teaching history, collective memory, battle of Sisak, Croatian-Ottoman wars}, publisher = {Sisa\v{c}ka biskupija ; Hrvatsko katoli\v{c}ko sveu\v{c}ili\v{s}te ; Hrvatski studiji Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Sisak, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font