Pregled bibliografske jedinice broj: 1042717
Sisačka bitka i hrvatski ratovi s Osmanlijama u prijedlogu novog Nacionalnog kurikuluma nastavnoga predmeta Povijest
Sisačka bitka i hrvatski ratovi s Osmanlijama u prijedlogu novog Nacionalnog kurikuluma nastavnoga predmeta Povijest // Sisačka bitka 1593.-2018.: Zbornik radova sa znanstvenog kolokvija povodom 425-te obljetnice Sisačke bitke održanoga u Sisku 20. lipnja 2018. godine / Kekez, Hrvoje ; Grgić, Stipica ; Janković, Valentina (ur.).
Sisak: Sisačka biskupija ; Hrvatsko katoličko sveučilište ; Hrvatski studiji Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 239-244 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1042717 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Sisačka bitka i hrvatski ratovi s Osmanlijama u prijedlogu novog Nacionalnog kurikuluma nastavnoga predmeta Povijest
(The Battle of Sisak and Croatian-Ottoman Wars in the Proposed New National Curriculum for Teaching History)
Autori
Miletić, Petar
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Sisačka bitka 1593.-2018.: Zbornik radova sa znanstvenog kolokvija povodom 425-te obljetnice Sisačke bitke održanoga u Sisku 20. lipnja 2018. godine
/ Kekez, Hrvoje ; Grgić, Stipica ; Janković, Valentina - Sisak : Sisačka biskupija ; Hrvatsko katoličko sveučilište ; Hrvatski studiji Sveučilišta u Zagrebu, 2019, 239-244
ISBN
978-953-7823-89-4
Skup
Znanstveni kolokvij Sisačka bitka 1593. - 2018.
Mjesto i datum
Sisak, Hrvatska, 20.06.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
kurikularna reforma, nastava povijesti, kolektivno sjećanje, Sisačka bitka, ratovi s Osmanlijama
(curricular reform, teaching history, collective memory, battle of Sisak, Croatian-Ottoman wars)
Sažetak
Ovaj rad bavi se pitanjem zastupljenosti Sisačke bitke i hrvatskih ratova s Osmanlijama u trenutnim nastavnim programima za osnovne i srednje škole te analizira prijedlog novog Nacionalnog kurikuluma nastavnoga predmeta Povijest. Komparacijom ovih dokumenata u radu se utvrđuju novine koje očekuju nastavnike povijesti i učenike u hrvatskim školama, ali i – bez pretjerivanja možemo reći – hrvatsko društvo u cjelini jer nastava povijesti u školama snažno utječe na kreiranje kolektivnog sjećanja budućih generacija hrvatskoga naroda. Valja naglasiti da je istraživanje provedeno i rad napisan u lipnju 2018. godine, stoga je moguće da je u narednom razdoblju došlo do određenih izmjena u planovima za buduću nastavu povijesti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb