Pregled bibliografske jedinice broj: 1042348
Stavovi i uvjerenja učitelja o darovitim učenicima
Stavovi i uvjerenja učitelja o darovitim učenicima // Odgoj i obrazovanje darovitih učenika: suvremene pedagogijske implikacije / Radeka, Igor (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2018. str. 85-98
CROSBI ID: 1042348 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi i uvjerenja učitelja o darovitim učenicima
(Teachers' attitudes and beliefs about gifted students)
Autori
Rogić, Ana Marija ; Vlahović, Jelena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Odgoj i obrazovanje darovitih učenika: suvremene pedagogijske implikacije
Urednik/ci
Radeka, Igor
Izdavač
Sveučilište u Zadru
Grad
Zadar
Godina
2018
Raspon stranica
85-98
ISBN
978-953-331-222-1
Ključne riječi
daroviti učenici ; nastavne metode ; okolina za učenje ; učiteljski stavovi i uvjerenja
(gifted students ; learning environment ; teachers' attitudes and beliefs ; teaching methods)
Sažetak
U radu se analizira uloga učitelja kao značajnog čimbenika u poticanju i razvijanju darovitosti kod učenika. Prikazom domaćih i inozemnih rezultata istraživanja stječe se uvid u raznolikost učiteljskih stavova o darovitim učenicima. Ističe se i značaj učiteljskih uvjerenja o učenju kao i mogućnosti učitelja za stvaranjem poticajne okoline i odabira primjerenih nastavnih metoda u radu s darovitim učenicima s ciljem uvažavanja njihove aktivne uloge u odgojno-obrazovnom procesu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Zadru