Pregled bibliografske jedinice broj: 1042140
Dinamika procesa usvajanja premeta strance kod polaznika rekreativnih gimnastičkih sadržaja mlađe školske dobi
Dinamika procesa usvajanja premeta strance kod polaznika rekreativnih gimnastičkih sadržaja mlađe školske dobi, 2016., diplomski rad, diplomski, Kineziološki fakultet, Split
CROSBI ID: 1042140 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Dinamika procesa usvajanja premeta strance kod polaznika rekreativnih gimnastičkih sadržaja mlađe školske dobi
(The dynamics of the learning process of cartwheel by young particiants of recreational gymnastics)
Autori
Labrović, Antonija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Kineziološki fakultet
Mjesto
Split
Datum
26.10
Godina
2016
Stranica
22
Mentor
Jelaska, Igor
Neposredni voditelj
Delaš Kalisnki, Sunčica
Ključne riječi
dinamika procesa učenja, premet strance, lijeva i desna strana, djeca predškolske dobi
(dynamics of learning porces, cartwheel, left and right side of performance, preschool children)
Sažetak
Na uzorku od 17 djevojčica, kronološke dobi od 5-6 godina, koje su sudjelovale u tretmanu podučavanja izvedbe premeta strance u lijevu i desnu stranu (u trajanju od 12 tjedana, 3 puta tjedno po 60 minuta) analizirana je razina usvojenosti podučavanih znanja. Iako se radi o tromjesečnom tretmanu, od inicijalne, preko tranzitivnih pa do finalne točke procesa učenja utvrđene su poprilično ujednačene vrijednosti aritmetičkih sredina ocjena za izvedbu premeta strance iz čeonog početnog položaja u lijevu i desnu stranu. Utvrđene minimalne i maksimalne vrijednosti, prema Likertovoj skali i kriterijima ocjenjivanja, navode na zaključak da su u svim točkama provjeravanja postojale djevojčice koje istraživano znanje nisu mogle samostalno izvesti, ali i one koje su ga izvodile bez pogrešaka. Iako je u apsolutnom smislu identificiran napredak, ali i razlika između izvedbe znanja premeta strance iz čeonog početnog položaja u desnu stranu i premeta strance iz čeonog početnog položaja u lijevu stranu ipak u konačnici nisu identificirane statističke značajnosti djelovanja faktora strana, kao ni i faktora tretmana kao ni njihove međusobne interakcije.
Izvorni jezik
Hrvatski
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Kineziološki fakultet, Split