Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1042140

Dinamika procesa usvajanja premeta strance kod polaznika rekreativnih gimnastičkih sadržaja mlađe školske dobi


Labrović, Antonija
Dinamika procesa usvajanja premeta strance kod polaznika rekreativnih gimnastičkih sadržaja mlađe školske dobi, 2016., diplomski rad, diplomski, Kineziološki fakultet, Split


CROSBI ID: 1042140 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Dinamika procesa usvajanja premeta strance kod polaznika rekreativnih gimnastičkih sadržaja mlađe školske dobi
(The dynamics of the learning process of cartwheel by young particiants of recreational gymnastics)

Autori
Labrović, Antonija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Kineziološki fakultet

Mjesto
Split

Datum
26.10

Godina
2016

Stranica
22

Mentor
Jelaska, Igor

Neposredni voditelj
Delaš Kalisnki, Sunčica

Ključne riječi
dinamika procesa učenja, premet strance, lijeva i desna strana, djeca predškolske dobi
(dynamics of learning porces, cartwheel, left and right side of performance, preschool children)

Sažetak
Na uzorku od 17 djevojčica, kronološke dobi od 5-6 godina, koje su sudjelovale u tretmanu podučavanja izvedbe premeta strance u lijevu i desnu stranu (u trajanju od 12 tjedana, 3 puta tjedno po 60 minuta) analizirana je razina usvojenosti podučavanih znanja. Iako se radi o tromjesečnom tretmanu, od inicijalne, preko tranzitivnih pa do finalne točke procesa učenja utvrđene su poprilično ujednačene vrijednosti aritmetičkih sredina ocjena za izvedbu premeta strance iz čeonog početnog položaja u lijevu i desnu stranu. Utvrđene minimalne i maksimalne vrijednosti, prema Likertovoj skali i kriterijima ocjenjivanja, navode na zaključak da su u svim točkama provjeravanja postojale djevojčice koje istraživano znanje nisu mogle samostalno izvesti, ali i one koje su ga izvodile bez pogrešaka. Iako je u apsolutnom smislu identificiran napredak, ali i razlika između izvedbe znanja premeta strance iz čeonog početnog položaja u desnu stranu i premeta strance iz čeonog početnog položaja u lijevu stranu ipak u konačnici nisu identificirane statističke značajnosti djelovanja faktora strana, kao ni i faktora tretmana kao ni njihove međusobne interakcije.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Kineziološki fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Sunčica Delaš Kalinski (mentor)

Avatar Url Igor Jelaska (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Labrović, Antonija
Dinamika procesa usvajanja premeta strance kod polaznika rekreativnih gimnastičkih sadržaja mlađe školske dobi, 2016., diplomski rad, diplomski, Kineziološki fakultet, Split
Labrović, A. (2016) 'Dinamika procesa usvajanja premeta strance kod polaznika rekreativnih gimnastičkih sadržaja mlađe školske dobi', diplomski rad, diplomski, Kineziološki fakultet, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Labrovi\'{c}, Antonija}, year = {2016}, pages = {22}, keywords = {dinamika procesa u\v{c}enja, premet strance, lijeva i desna strana, djeca pred\v{s}kolske dobi}, title = {Dinamika procesa usvajanja premeta strance kod polaznika rekreativnih gimnasti\v{c}kih sadr\v{z}aja mla\dje \v{s}kolske dobi}, keyword = {dinamika procesa u\v{c}enja, premet strance, lijeva i desna strana, djeca pred\v{s}kolske dobi}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Labrovi\'{c}, Antonija}, year = {2016}, pages = {22}, keywords = {dynamics of learning porces, cartwheel, left and right side of performance, preschool children}, title = {The dynamics of the learning process of cartwheel by young particiants of recreational gymnastics}, keyword = {dynamics of learning porces, cartwheel, left and right side of performance, preschool children}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font