Pregled bibliografske jedinice broj: 1042135
UTJECAJ PREDZNANJA NA USVOJENOST GIMNASTIČKIH ELEMENATA
UTJECAJ PREDZNANJA NA USVOJENOST GIMNASTIČKIH ELEMENATA, 2017., diplomski rad, diplomski, Kineziološki fakultet, Split
CROSBI ID: 1042135 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
UTJECAJ PREDZNANJA NA USVOJENOST GIMNASTIČKIH ELEMENATA
(THE IMPACT OF PREKNOWLEDGE ON THE ACQUISITION OF GYMNASTICS SKILLS)
Autori
Piteša, Ivan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Kineziološki fakultet
Mjesto
Split
Datum
31.10
Godina
2017
Stranica
30
Mentor
Delaš Kalinski, Sunčica
Ključne riječi
transfer motoričkog znanja, studenti, studentice, ANOVA
(transfer of knowledge, male students, female students, ANOVA)
Sažetak
Transfer motoričkog znanja pojavljuje se kada prethodno usvojena motorička znanja utječu na učenja i razinu drugog (novog) motoričkog znanja. Prema SMA hipotezi motorička znanja su visoko specificirana u pogledu zahtjeva za motoričkim sposobnostima zbog čega uspjeh u jednom znanju nije pouzdan prediktor uspjeha u drugom znanju. Cilj ovog istraživanja bio je utvrditi utjecaj prethodnog teoretskog i praktičnog iskustva u vježbanju gimnastičkih elemenata s uspješnošću i razinom usvojenosti elemenata iz programa kolegija Teorija i metodika sportske gimnastike 1. Na uzorku od 67 studenta Kineziološkog fakulteta u Splitu (39 studenata (58, 21%) i 28 studentica (41, 79%), prosječne dobi 21, 34 ± 1, 32 godine utvrđeni su veoma slični rezultati: 1) studenti oba spola imaju jako malo praktičnih, ali i teoretskih predznanja iz sportske gimnastike ; 2) većina studenata od nastave iz ovog predmeta očekuje da će biti teška, ali i zanimljiva ; 3) na niti jednoj spravi nisu utvrđene značajne razlike između studenata s nekakvim predznanjima i onih bez ikakvih predznanja iz sportske gimnastike su logični ; 4) kod studentica su značajne razlike utvrđene između studentica s nekakvim predznanjima i onih bez ikakvih predznanja u ocjeni iz preskoka, dok na ostalim spravama nisu utvrđene značajne razlike između ovih subuzoraka. Dobiveni rezultati SMA hipotezu, ali i ističu kako adekvatan program podučavanja neutralizira utjecaj predznanja na učenje novih znanja.
Izvorni jezik
Hrvatski