Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1042135

UTJECAJ PREDZNANJA NA USVOJENOST GIMNASTIČKIH ELEMENATA


Piteša, Ivan
UTJECAJ PREDZNANJA NA USVOJENOST GIMNASTIČKIH ELEMENATA, 2017., diplomski rad, diplomski, Kineziološki fakultet, Split


CROSBI ID: 1042135 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
UTJECAJ PREDZNANJA NA USVOJENOST GIMNASTIČKIH ELEMENATA
(THE IMPACT OF PREKNOWLEDGE ON THE ACQUISITION OF GYMNASTICS SKILLS)

Autori
Piteša, Ivan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Kineziološki fakultet

Mjesto
Split

Datum
31.10

Godina
2017

Stranica
30

Mentor
Delaš Kalinski, Sunčica

Ključne riječi
transfer motoričkog znanja, studenti, studentice, ANOVA
(transfer of knowledge, male students, female students, ANOVA)

Sažetak
Transfer motoričkog znanja pojavljuje se kada prethodno usvojena motorička znanja utječu na učenja i razinu drugog (novog) motoričkog znanja. Prema SMA hipotezi motorička znanja su visoko specificirana u pogledu zahtjeva za motoričkim sposobnostima zbog čega uspjeh u jednom znanju nije pouzdan prediktor uspjeha u drugom znanju. Cilj ovog istraživanja bio je utvrditi utjecaj prethodnog teoretskog i praktičnog iskustva u vježbanju gimnastičkih elemenata s uspješnošću i razinom usvojenosti elemenata iz programa kolegija Teorija i metodika sportske gimnastike 1. Na uzorku od 67 studenta Kineziološkog fakulteta u Splitu (39 studenata (58, 21%) i 28 studentica (41, 79%), prosječne dobi 21, 34 ± 1, 32 godine utvrđeni su veoma slični rezultati: 1) studenti oba spola imaju jako malo praktičnih, ali i teoretskih predznanja iz sportske gimnastike ; 2) većina studenata od nastave iz ovog predmeta očekuje da će biti teška, ali i zanimljiva ; 3) na niti jednoj spravi nisu utvrđene značajne razlike između studenata s nekakvim predznanjima i onih bez ikakvih predznanja iz sportske gimnastike su logični ; 4) kod studentica su značajne razlike utvrđene između studentica s nekakvim predznanjima i onih bez ikakvih predznanja u ocjeni iz preskoka, dok na ostalim spravama nisu utvrđene značajne razlike između ovih subuzoraka. Dobiveni rezultati SMA hipotezu, ali i ističu kako adekvatan program podučavanja neutralizira utjecaj predznanja na učenje novih znanja.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Kineziološki fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Sunčica Delaš Kalinski (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Piteša, Ivan
UTJECAJ PREDZNANJA NA USVOJENOST GIMNASTIČKIH ELEMENATA, 2017., diplomski rad, diplomski, Kineziološki fakultet, Split
Piteša, I. (2017) 'UTJECAJ PREDZNANJA NA USVOJENOST GIMNASTIČKIH ELEMENATA', diplomski rad, diplomski, Kineziološki fakultet, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Pite\v{s}a, Ivan}, year = {2017}, pages = {30}, keywords = {transfer motori\v{c}kog znanja, studenti, studentice, ANOVA}, title = {UTJECAJ PREDZNANJA NA USVOJENOST GIMNASTI\v{C}KIH ELEMENATA}, keyword = {transfer motori\v{c}kog znanja, studenti, studentice, ANOVA}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Pite\v{s}a, Ivan}, year = {2017}, pages = {30}, keywords = {transfer of knowledge, male students, female students, ANOVA}, title = {THE IMPACT OF PREKNOWLEDGE ON THE ACQUISITION OF GYMNASTICS SKILLS}, keyword = {transfer of knowledge, male students, female students, ANOVA}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font