Pregled bibliografske jedinice broj: 1041754
MJERENJE RELATIVNE EFIKASNOSTI SVEUČILIŠTA U HRVATSKOJ
MJERENJE RELATIVNE EFIKASNOSTI SVEUČILIŠTA U HRVATSKOJ // 3rd International Scientific Conference – EMAN 2019 – Economics and Management: How to Cope With Disrupted Times, conference proceedings / ASSOCIATION OF ECONOMISTS AND MANAGERS OF THE BALKANS – UDEKOM BALKAN (ur.).
Beograd: Udruženje ekonomista i menadžera Balkana (UDEKOM) ; Faculty of Management Koper ; Doba Business School Maribor ; Integrated Business Faculty Skopje ; Fakultet za Menadžment Zaječar, 2019. str. 185-191 doi:10.31410/eman.2019.185
CROSBI ID: 1041754 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
MJERENJE RELATIVNE EFIKASNOSTI SVEUČILIŠTA U HRVATSKOJ
(Measuring the Relative Efficiency of Croatian Universities)
Autori
Mihaljević Kosor, Maja ; Sveučilište u Splitu, Ekonomski Fakultet, Cvite Fiskovića 5, 21000 Split, Republika Hrvatska ; Abramović, Ivona ; Sveučilište u Splitu, Ekonomski Fakultet, Cvite Fiskovića 5, 21000 Split, Republika Hrvatska
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
3rd International Scientific Conference – EMAN 2019 – Economics and Management: How to Cope With Disrupted Times, conference proceedings
Urednik/ci
ASSOCIATION OF ECONOMISTS AND MANAGERS OF THE BALKANS – UDEKOM BALKAN
Izdavač
Udruženje ekonomista i menadžera Balkana (UDEKOM) ; Faculty of Management Koper ; Doba Business School Maribor ; Integrated Business Faculty Skopje ; Fakultet za Menadžment Zaječar
Grad
Beograd
Godina
2019
Raspon stranica
185-191
ISBN
978-86-80194-17-2
Ključne riječi
efikasnost, javna sveučilišta, visokoškolske ustanove, Hrvatska, analiza omeđivanja podataka
(efficiency, public universities, higher education institutions, Croatia, Data Envelopment Analysis)
Sažetak
U ovom se radu analizira i mjeri efikasnost javnih sveučilišta u Hrvatskoj na uzorku od 75 visokoškolskih institucija kroz dva vremenska razdoblja. Koristi se metoda omeđivanja podataka. Ovaj tip analize može pridonijeti identifikaciji pokazatelja koji utječu na efikasnost visokoškolskih institucija. Također omogućuje komparativnu analizu javnih sveučilišta i isticanje pozitivnih primjera.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija