Pregled bibliografske jedinice broj: 1041471
Nastavnici i e-obrazovanje
Nastavnici i e-obrazovanje // ET2eR - EKONOMIJA, TURIZAM, TELEKOMUNIKACIJE I RAČUNARSTVO, 1 (2019), 2; 31-37 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 1041471 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Nastavnici i e-obrazovanje
(Teachers and E-learning)
Autori
Bašić, Martina
Izvornik
ET2eR - EKONOMIJA, TURIZAM, TELEKOMUNIKACIJE I RAČUNARSTVO (2670-8930) 1
(2019), 2;
31-37
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
e-učenje ; Moodle ; pedagogija ; tehnologija ; nastavnici
(e-learning ; Moodle ; pedagogy ; technology ; teachers)
Sažetak
E-učenje je učenje koje se zasniva na informacijsko-komunikacijskoj tehnologiji, a računalna oprema i internetska mreža tehnički su preduvjeti za ostvarenje e-učenja u nastavnom procesu. U radu je ukratko opisano e-učenje s pedagoškog i tehnološkog aspekta te su predstavljene pozitivne i negativne strane e-učenja. Za realizaciju e-učenja potrebno je odabrati sustav za e-učenje koji se može prilagoditi i odgovoriti na zahtjeve korisnika (nastavnika i studenata). Najčešće korišten sustav za e-učenje je Moodle, a u fokusu ovog rada je njegova primjena u visokoškolskom obrazovanju. Moodle je sustav koji je zasnovan na internetskoj tehnologiji, ali ima pedagošku podlogu. U radu je opisano upoznavanje nastavnika sa sustavom Moodle na jednoj visokoškolskoj ustanovi te su iznesena njihova razmišljanja i pitanja vezana za e-učenje i primjenu sustava Moodle u nastavi. Cilj rada je utvrditi ulogu nastavnika u e-učenju i miskoncepcije koje su prepreka široj upotrebi e-učenja.
Izvorni jezik
Hrvatski
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, Split
Profili:
Martina Bašić
(autor)