Pregled bibliografske jedinice broj: 1041389
Marketing tools during the economic crisis in Northwestern Croatia
Marketing tools during the economic crisis in Northwestern Croatia // Proceeding of the 2nd International Conference "Vallis Aurea", Focus on Regional Development / Katalinić, Branko (ur.).
Požega: Veleučilište u Požegi ; DAAAM International Vienna, 2010. str. 219-223 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1041389 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing tools during the economic crisis in Northwestern Croatia
Autori
Bujan, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Proceeding of the 2nd International Conference "Vallis Aurea", Focus on Regional Development
/ Katalinić, Branko - Požega : Veleučilište u Požegi ; DAAAM International Vienna, 2010, 219-223
ISBN
978-953-7744-06-9
Skup
2nd International Conference Vallis Aurea, Focus on Regional Development
Mjesto i datum
Požega, Hrvatska, 03.09.2010
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
gospodarska kriza, marketinški alati, sjeverozapadna Hrvatska, troškovi, prihodi
(economic crisis, marketing tools, Northwest Croatia, expenses, revenues)
Sažetak
Ovim radom prikazano je koje marketinške alate koriste poduzeća u sjeverozapadnoj Hrvatskoj te na koji način je kriza utjecala na njihovu primjenu i izdvajanja za njih. Posebno se analizira Međimurska i Varaždinska županija koje su dio sjeverozapadne Hrvatske. Prvo se prikazuju specifičnosti poduzeća koja posluju na navedenim tržištima, koje marketinške alate koriste, kako se nose sa krizom a što se ocrtava na marketinške alate. Prikazano je također da li gospodarska kriza utječe na poduzeća na način da smanjuje iznos sredstava koja su namijenila za ulaganje u marketinške alate.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija