Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1041389

Marketing tools during the economic crisis in Northwestern Croatia


Bujan, Ivana
Marketing tools during the economic crisis in Northwestern Croatia // Proceeding of the 2nd International Conference "Vallis Aurea", Focus on Regional Development / Katalinić, Branko (ur.).
Požega: Veleučilište u Požegi ; DAAAM International Vienna, 2010. str. 219-223 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 1041389 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing tools during the economic crisis in Northwestern Croatia

Autori
Bujan, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Proceeding of the 2nd International Conference "Vallis Aurea", Focus on Regional Development / Katalinić, Branko - Požega : Veleučilište u Požegi ; DAAAM International Vienna, 2010, 219-223

ISBN
978-953-7744-06-9

Skup
2nd International Conference Vallis Aurea, Focus on Regional Development

Mjesto i datum
Požega, Hrvatska, 03.09.2010

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
gospodarska kriza, marketinški alati, sjeverozapadna Hrvatska, troškovi, prihodi
(economic crisis, marketing tools, Northwest Croatia, expenses, revenues)

Sažetak
Ovim radom prikazano je koje marketinške alate koriste poduzeća u sjeverozapadnoj Hrvatskoj te na koji način je kriza utjecala na njihovu primjenu i izdvajanja za njih. Posebno se analizira Međimurska i Varaždinska županija koje su dio sjeverozapadne Hrvatske. Prvo se prikazuju specifičnosti poduzeća koja posluju na navedenim tržištima, koje marketinške alate koriste, kako se nose sa krizom a što se ocrtava na marketinške alate. Prikazano je također da li gospodarska kriza utječe na poduzeća na način da smanjuje iznos sredstava koja su namijenila za ulaganje u marketinške alate.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Međimursko veleučilište u Čakovcu

Profili:

Avatar Url Ivana Bujan (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

vallisaurea.org

Citiraj ovu publikaciju:

Bujan, Ivana
Marketing tools during the economic crisis in Northwestern Croatia // Proceeding of the 2nd International Conference "Vallis Aurea", Focus on Regional Development / Katalinić, Branko (ur.).
Požega: Veleučilište u Požegi ; DAAAM International Vienna, 2010. str. 219-223 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Bujan, I. (2010) Marketing tools during the economic crisis in Northwestern Croatia. U: Katalinić, B. (ur.)Proceeding of the 2nd International Conference "Vallis Aurea", Focus on Regional Development.
@article{article, author = {Bujan, Ivana}, editor = {Katalini\'{c}, B.}, year = {2010}, pages = {219-223}, keywords = {gospodarska kriza, marketin\v{s}ki alati, sjeverozapadna Hrvatska, tro\v{s}kovi, prihodi}, isbn = {978-953-7744-06-9}, title = {Marketing tools during the economic crisis in Northwestern Croatia}, keyword = {gospodarska kriza, marketin\v{s}ki alati, sjeverozapadna Hrvatska, tro\v{s}kovi, prihodi}, publisher = {Veleu\v{c}ili\v{s}te u Po\v{z}egi ; DAAAM International Vienna}, publisherplace = {Po\v{z}ega, Hrvatska} }
@article{article, author = {Bujan, Ivana}, editor = {Katalini\'{c}, B.}, year = {2010}, pages = {219-223}, keywords = {economic crisis, marketing tools, Northwest Croatia, expenses, revenues}, isbn = {978-953-7744-06-9}, title = {Marketing tools during the economic crisis in Northwestern Croatia}, keyword = {economic crisis, marketing tools, Northwest Croatia, expenses, revenues}, publisher = {Veleu\v{c}ili\v{s}te u Po\v{z}egi ; DAAAM International Vienna}, publisherplace = {Po\v{z}ega, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font