Pregled bibliografske jedinice broj: 1041303
Model vrednovanja motoričkih dostignuća u šestom razredu osnovne škole
Model vrednovanja motoričkih dostignuća u šestom razredu osnovne škole // Zbornik radova 13. ljetne škole kineziologa Republike Hrvatske:Vrednovanje u području edukacije, sporta i sportske rekreacije, / Delija, Krešimir (ur.).
Zagreb, 2004. str. 294-297 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 1041303 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Model vrednovanja motoričkih dostignuća u šestom razredu osnovne škole
(Model of motor achievement evaluation in sixth grade of elementary school)
Autori
Delaš, Sunčica ; Dragičević, Slobodan ; Telebar, Biserka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
Zbornik radova 13. ljetne škole kineziologa Republike Hrvatske:Vrednovanje u području edukacije, sporta i sportske rekreacije,
/ Delija, Krešimir - Zagreb, 2004, 294-297
Skup
13. Ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske
Mjesto i datum
Rovinj, Hrvatska, 19.06.2004. - 23.06.2004
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
motorička postignuća, učenici, učenice
(motor achievements, school boys, school girls)
Sažetak
Motorička postignuća ocijenjujemo putem testova motoričkih postignuća koje izrađujemo pridržavajući se principa egzemplarnosti koji kaže: “Od raspoloživih tema iz svake nastavne cjeline treba izabrati one nastavne teme uz pomo kojih ćemo najbolje moći suditi o stupnju svladanosti određene nastavne cjeline”. To znači da se treba opredijeliti za tzv. reprezentativnu nastavnu temu, tj. izraditi takav test motoričkog postignuća, za svaku nastavnu cjelinu, kod kojeg se rezultat može objektivno mjeriti i utvrditi se njegovi normativi. Motorička postignua definirana su kao sprega između motoričkih sposobnosti i motoričkih znanja, a izražavaju se putem sposobnosti učenika da ih u konkretnoj motoričkoj aktivnosti povežu i maksimalno iskoriste radi postizanja što boljeg rezultata. Cilj provjeravanja motoričkih postignuća je utvrditi potencijalne mogućnosti učenika, odnosno razinu njegovog postignuća u pojedinim nastavnim cjelinama. Cilj ovog rada je prikazati model izrade testa motoričkog postignua za učenike i učenice 6. razreda osnovne škole, te prikazati orijentacijsku vrijednost tog testa.
Izvorni jezik
Hrvatski
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Kineziološki fakultet, Split