Pregled bibliografske jedinice broj: 1041162
Pitanja koja nastavnici engleskog kao stranog jezika postavljaju u nastavi
Pitanja koja nastavnici engleskog kao stranog jezika postavljaju u nastavi // Metodički ogledi, 26 (2019), 1; 149-175 (recenziran, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1041162 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pitanja koja nastavnici engleskog kao stranog jezika postavljaju u nastavi
(Teacher Questions in EFL Classrooms)
Autori
Vuleta, Kristina ; Martinović, Anna
Izvornik
Metodički ogledi (0353-765X) 26
(2019), 1;
149-175
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
Pitanja koja nastavnici postavljaju, engleski kao strani jezik (engl. EFL), provjerna pitanja, stvarna pitanja
(Teacher questions, English as a foreign language (EFL), display questions, genuine questions)
Sažetak
Nastavnici postavljanjem pitanja doprinose procesu učenja stranog jezika i razvoju mišljenja višeg reda kod učenika. Pitanja su značajna za pokretanje interakcije u učionicama stranih jezika. Cilj ovog istraživanja bio je dobiti uvid u vrste pitanja koje nastavnici koriste u poučavanju engleskog kao stranog jezika (engl. EFL). Metoda prikupljanja podataka uključivala je promatranje nastave koje se često koristi u istraživanjima u učionicama stranih jezika. Rezultati su pokazali da se u osnovnim i srednjim školama češće postavljaju pitanja nižeg reda od pitanja višeg reda, dok su složenija pitanja i setovi pitanja i odgovora pokazali veću učestalost pitanja višeg reda. Nadalje, složenost odgovora učenika ovisila je o vrsti pitanja koju je nastavnik postavio. Analiza je također pokazala da, usprkos tome što je bilo više pitanja koja su poticala na razmišljanje i samoizražavanje u srednjoj školi nego u osnovnoj školi, veliki broj prikupljenih pitanja nižeg reda ipak pokazuje potrebu za većom upotrebom pitanja višeg reda.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija