Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1041162

Pitanja koja nastavnici engleskog kao stranog jezika postavljaju u nastavi


Vuleta, Kristina; Martinović, Anna
Pitanja koja nastavnici engleskog kao stranog jezika postavljaju u nastavi // Metodički ogledi, 26 (2019), 1; 149-175 (recenziran, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1041162 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Pitanja koja nastavnici engleskog kao stranog jezika postavljaju u nastavi
(Teacher Questions in EFL Classrooms)

Autori
Vuleta, Kristina ; Martinović, Anna

Izvornik
Metodički ogledi (0353-765X) 26 (2019), 1; 149-175

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
Pitanja koja nastavnici postavljaju, engleski kao strani jezik (engl. EFL), provjerna pitanja, stvarna pitanja
(Teacher questions, English as a foreign language (EFL), display questions, genuine questions)

Sažetak
Nastavnici postavljanjem pitanja doprinose procesu učenja stranog jezika i razvoju mišljenja višeg reda kod učenika. Pitanja su značajna za pokretanje interakcije u učionicama stranih jezika. Cilj ovog istraživanja bio je dobiti uvid u vrste pitanja koje nastavnici koriste u poučavanju engleskog kao stranog jezika (engl. EFL). Metoda prikupljanja podataka uključivala je promatranje nastave koje se često koristi u istraživanjima u učionicama stranih jezika. Rezultati su pokazali da se u osnovnim i srednjim školama češće postavljaju pitanja nižeg reda od pitanja višeg reda, dok su složenija pitanja i setovi pitanja i odgovora pokazali veću učestalost pitanja višeg reda. Nadalje, složenost odgovora učenika ovisila je o vrsti pitanja koju je nastavnik postavio. Analiza je također pokazala da, usprkos tome što je bilo više pitanja koja su poticala na razmišljanje i samoizražavanje u srednjoj školi nego u osnovnoj školi, veliki broj prikupljenih pitanja nižeg reda ipak pokazuje potrebu za većom upotrebom pitanja višeg reda.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Anna Martinović (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Vuleta, Kristina; Martinović, Anna
Pitanja koja nastavnici engleskog kao stranog jezika postavljaju u nastavi // Metodički ogledi, 26 (2019), 1; 149-175 (recenziran, članak, znanstveni)
Vuleta, K. & Martinović, A. (2019) Pitanja koja nastavnici engleskog kao stranog jezika postavljaju u nastavi. Metodički ogledi, 26 (1), 149-175.
@article{article, author = {Vuleta, Kristina and Martinovi\'{c}, Anna}, year = {2019}, pages = {149-175}, keywords = {Pitanja koja nastavnici postavljaju, engleski kao strani jezik (engl. EFL), provjerna pitanja, stvarna pitanja}, journal = {Metodi\v{c}ki ogledi}, volume = {26}, number = {1}, issn = {0353-765X}, title = {Pitanja koja nastavnici engleskog kao stranog jezika postavljaju u nastavi}, keyword = {Pitanja koja nastavnici postavljaju, engleski kao strani jezik (engl. EFL), provjerna pitanja, stvarna pitanja} }
@article{article, author = {Vuleta, Kristina and Martinovi\'{c}, Anna}, year = {2019}, pages = {149-175}, keywords = {Teacher questions, English as a foreign language (EFL), display questions, genuine questions}, journal = {Metodi\v{c}ki ogledi}, volume = {26}, number = {1}, issn = {0353-765X}, title = {Teacher Questions in EFL Classrooms}, keyword = {Teacher questions, English as a foreign language (EFL), display questions, genuine questions} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font