Pregled bibliografske jedinice broj: 1041098
Razlika u osposobljavanju radnika predavanjem i poučavanjem na primjeru tvrtke prehrambenih proizvoda
Razlika u osposobljavanju radnika predavanjem i poučavanjem na primjeru tvrtke prehrambenih proizvoda // ITE-SAFETY 2015 : proceedings / International conference on innovative technologies in safety engineering / Bognolo, D. ; Farhatović, M. ; Kršulja, M. (ur.).
Poreč: Quimedia, 2015. str. 43-48 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1041098 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razlika u osposobljavanju radnika predavanjem i poučavanjem na primjeru tvrtke prehrambenih proizvoda
(The Difference in Training Course for Workers Between Lecturing and Teaching on the Example of a Food Company)
Autori
Jukić, Tea ; Peranić, Zvonimir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
ITE-SAFETY 2015 : proceedings / International conference on innovative technologies in safety engineering
/ Bognolo, D. ; Farhatović, M. ; Kršulja, M. - Poreč : Quimedia, 2015, 43-48
ISBN
978-953-56789-8-4
Skup
ITE-SAFETY 2015., International Conference on Innovative Technologies in Safety Engineering
Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 07.05.2015. - 09.05.2015
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
obrazovanje odraslih, poučavanje, predavanje, ispit
(adult education, teaching, lecture, exam)
Sažetak
U ovom istraživanju uspoređuje se suvremeno poučavanje i predavanje te kakve rezultate daje predavanje, a kakve suvremeno poučavanje prilikom obrazovanja odraslih. Količina usvojenog znanja ispituje se provođenjem ispita i usporedbom postignuća na ispitu održanom nakon odslušanog predavanja ili poučavanja s postignućem na istovjetnom ispitu prilikom zaposlenja. Prilikom dobivanja rezultata moguće je usporediti da li su radnici bolje usvojili znanje nakon provedenog poučavanja ili predavanja. Na podatke je primijenjena destruktivna i inferencijalna statistička analiza. Istraživanje je pokazalo da je poučavanje učinkovitije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Strojarstvo, Javno zdravstvo i zdravstvena zaštita