Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1040736

POLITIČKA KOMUNIKACIJA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA – KANAL OTVORENE KOMUNIKACIJE S GRAĐANIMA ILI SUKREATOR IMIDŽA POLITIČKIH ELITA (SLUČAJ HRVATSKA I SLOVENIJA)


Lesinger, Gordana, Đaić, Vjekoslav, Felger, Branimir
POLITIČKA KOMUNIKACIJA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA – KANAL OTVORENE KOMUNIKACIJE S GRAĐANIMA ILI SUKREATOR IMIDŽA POLITIČKIH ELITA (SLUČAJ HRVATSKA I SLOVENIJA) // South Eastern European journal of communication, 1 (2019), 2; 27-37 (međunarodna recenzija, članak, stručni)


CROSBI ID: 1040736 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
POLITIČKA KOMUNIKACIJA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA – KANAL OTVORENE KOMUNIKACIJE S GRAĐANIMA ILI SUKREATOR IMIDŽA POLITIČKIH ELITA (SLUČAJ HRVATSKA I SLOVENIJA)
(POLITICAL COMMUNICATION ON SOCIAL NETWORKS - CHANNEL OF OPEN COMMUNICATION WITH CITIZENS OR CO-CREATOR OF IMAGE OF POLITICAL ELITE (CASE OF CROATIA AND SLOVENIA))

Autori
Lesinger, Gordana, Đaić, Vjekoslav, Felger, Branimir

Izvornik
South Eastern European journal of communication (2712-0430) 1 (2019), 2; 27-37

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
politička komunikacija, društvene mreže, Facebook, imidž, javnost
(political communication, social networks, Facebook, image, public)

Sažetak
Prednosti komunikacije te lakšu dostupnost ciljnih javnost preko društvenih mreža prepoznale su i političke elite te su, osim tradicionalnih oblika komunikacije, političku komunikaciju obogatile druš-tvenim medijima. Dominantna društvena mreža u Hrvatskoj je Facebook, iako nemali broj osoba iz javnoga života koristi i Twitter kao sredstvo komunikacije. Premda se raspravlja jesu li društveni mediji unaprijedili demokraciju ili je ugrozili, činjenica je da je ta platforma omogućila transparen-tniju i dostupniju komunikaciju koja zasigurno utječe na izgradnju imidža pojedinaca i institucija iz političke arene, kojima je takav oblik komunikacije omogućio i izgradnju vlastite virtualne zajednice.Struktura rada sastoji se od nekoliko većih cjelina i pripadajućih podcjelina. Razlike koje su uočene istraživanjem upućuju na to da su institucije, dakle ministarstva, u Sloveniji u daleko većoj mjeri prisutna u viralnome prostoru nego li je to slučaj u Hrvatskoj. Gledaju li se sami nositelji javne vlasti, ministri, oni su u Hrvatskoj, za razliku od Slovenije, prisutniji sa svojim službenim Facebook stranicama. Takvi rezultati, iako znakoviti, ne upućuju na to da se u Hrvatskoj i Sloveniji komunikacija na digitalnim platformama koristi u svrhu političkoga diskursa ili u cilju informiranja ključnih aktera te posljedično kreiranja javnoga mišljenja o nekome političkom pitanju

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Gordana Lesinger (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Lesinger, Gordana, Đaić, Vjekoslav, Felger, Branimir
POLITIČKA KOMUNIKACIJA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA – KANAL OTVORENE KOMUNIKACIJE S GRAĐANIMA ILI SUKREATOR IMIDŽA POLITIČKIH ELITA (SLUČAJ HRVATSKA I SLOVENIJA) // South Eastern European journal of communication, 1 (2019), 2; 27-37 (međunarodna recenzija, članak, stručni)
Lesinger, Gordana, Đaić, Vjekoslav, Felger, Branimir (2019) POLITIČKA KOMUNIKACIJA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA – KANAL OTVORENE KOMUNIKACIJE S GRAĐANIMA ILI SUKREATOR IMIDŽA POLITIČKIH ELITA (SLUČAJ HRVATSKA I SLOVENIJA). South Eastern European journal of communication, 1 (2), 27-37.
@article{article, year = {2019}, pages = {27-37}, keywords = {politi\v{c}ka komunikacija, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, Facebook, imid\v{z}, javnost}, journal = {South Eastern European journal of communication}, volume = {1}, number = {2}, issn = {2712-0430}, title = {POLITI\v{C}KA KOMUNIKACIJA NA DRU\v{S}TVENIM MRE\v{Z}AMA – KANAL OTVORENE KOMUNIKACIJE S GRA\DJANIMA ILI SUKREATOR IMID\v{Z}A POLITI\v{C}KIH ELITA (SLU\v{C}AJ HRVATSKA I SLOVENIJA)}, keyword = {politi\v{c}ka komunikacija, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, Facebook, imid\v{z}, javnost} }
@article{article, year = {2019}, pages = {27-37}, keywords = {political communication, social networks, Facebook, image, public}, journal = {South Eastern European journal of communication}, volume = {1}, number = {2}, issn = {2712-0430}, title = {POLITICAL COMMUNICATION ON SOCIAL NETWORKS - CHANNEL OF OPEN COMMUNICATION WITH CITIZENS OR CO-CREATOR OF IMAGE OF POLITICAL ELITE (CASE OF CROATIA AND SLOVENIA)}, keyword = {political communication, social networks, Facebook, image, public} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font