Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1040464

POLITIČKI MARKETING U DIGITALNOM OKRUŽENJU


Stilin, Žarko
POLITIČKI MARKETING U DIGITALNOM OKRUŽENJU, 2019., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet Osijek, Osijek


CROSBI ID: 1040464 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
POLITIČKI MARKETING U DIGITALNOM OKRUŽENJU
(POLITICAL MARKETING IN THE DIGITAL ENVIRONMENT)

Autori
Stilin, Žarko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija

Fakultet
Ekonomski fakultet Osijek

Mjesto
Osijek

Datum
08.02

Godina
2019

Stranica
295

Mentor
Prof.dr.sc. Ružić, Drago

Ključne riječi
marketing, politički marketing, politički e-marketing, politička komunikacija
(marketing, political marketing, political e-marketing, political communication)

Sažetak
Doktorska disertacija analizom literature i dosadašnjih istraživanja predstavlja prethodna saznanja u vezi marketinga, e-marketinga i političkog marketinga. Specifičan pojam, odnosno vrsta marketinga koja će biti analizirana je politički marketing. Pojam se odnosi na planiranje i realizaciju odnosa političke stranke s biračkim tijelom i drugim grupama unutar javnosti kroz političku promidžbu i druge aktivnosti s ciljem pridobivanja potpore u javnosti, saboru ili na izborima. Temeljna odrednica suvremenog marketinga je orijentacija na tržište i potrošača. Marketing je univerzalan. Njega primjenjuju svi poslovni subjekti bez obzira na veličinu ili djelatnost. Temelj znanja o marketingu se sastoji od raznih teorija, tehnika, metoda, sredstava, procedura i iskustva. Najpotpunija definicija marketinga prema Philipu Kotleru glasi: „Marketing je ljudska aktivnost usmjerena na zadovoljavanje potreba i želja putem procesa razmjene“ . S pogleda poslovnog subjekta marketing ima za cilj ostvarivanje dobiti, dok s pogleda potrošača ima za cilj zadovoljavanje njegovih potreba. Posljedica globalizacije i tehnološkog razvoja je e-marketing. Navedeni pojam predstava proširenje marketinga u virtualnom prostoru. Definira se kao način ostvarenja marketinških aktivnosti tvrtke uz intenzivnu primjenu informacijske i telekomunikacijske odnosno internetske tehnologije. Disertacija daje sustavni i sveobuhvatni pregled i analizu korištenja tehnika političkog marketinga, prvenstveno digitalnog političkog marketinga, posebice digitalne komunikacije u predizbornoj kampanji na izborima u IV. (četvrtoj) i VIII. (osmoj) izbornoj jedinici za Hrvatski sabor s ciljem utvrđivanja utjecaja na donošenje odluke o izboru stranaka i kandidata pojedinog dobnog segmenta glasača pri čemu se utvrđuje kakvu ulogu imaju društvene mreže i koja dobna skupina je pod većim utjecajem internetskih medija u odabiru stranaka i kandidata. Navedene dvije izborne jedinice su izabrane zbog svojih različitosti, IV. kao pretežito ruralna izborna jedinica i VIII. kao pretežito urbana izborna jedinica. Nastavak na primarno istraživanje je sekundarno istraživanje ponude, odnosno zastupljenosti i promocije stranaka i kandidata na Parlamentarnim izborima, kojim su istražene sve političke stranke i kandidati koji su sudjelovali u političkom procesu. Sekundarno istraživanje temelji se na dostupnoj, hrvatskoj i stranoj stručnoj literaturi koja je korištena u formiranju znanstvenog lijevka.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Žarko Stilin (autor)

Avatar Url Drago Ružić (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

161.53.208.100 repozitorij.efos.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Stilin, Žarko
POLITIČKI MARKETING U DIGITALNOM OKRUŽENJU, 2019., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet Osijek, Osijek
Stilin, Ž. (2019) 'POLITIČKI MARKETING U DIGITALNOM OKRUŽENJU', doktorska disertacija, Ekonomski fakultet Osijek, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Stilin, \v{Z}arko}, year = {2019}, pages = {295}, keywords = {marketing, politi\v{c}ki marketing, politi\v{c}ki e-marketing, politi\v{c}ka komunikacija}, title = {POLITI\v{C}KI MARKETING U DIGITALNOM OKRU\v{Z}ENJU}, keyword = {marketing, politi\v{c}ki marketing, politi\v{c}ki e-marketing, politi\v{c}ka komunikacija}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Stilin, \v{Z}arko}, year = {2019}, pages = {295}, keywords = {marketing, political marketing, political e-marketing, political communication}, title = {POLITICAL MARKETING IN THE DIGITAL ENVIRONMENT}, keyword = {marketing, political marketing, political e-marketing, political communication}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font