Pregled bibliografske jedinice broj: 1040380
Politički e-marketing miks
Politički e-marketing miks // Zborik radova PILC 2018. Od poduzetnika do lidera
Opatija, 2018. str. 318-334 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1040380 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Politički e-marketing miks
(Political e-marketing mix)
Autori
Stilin, Žarko ; Alkier, Romina ; Žunić, Jerko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zborik radova PILC 2018. Od poduzetnika do lidera
/ - Opatija, 2018, 318-334
Skup
7. međunarodna znanstveno-stručna konferencija PAR International Leadership Conference: Od poduzetnika do lidera (PILC 2018)
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 30.03.2018. - 31.03.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
marketing miks ; e-marketing ; 4P ; politički marketing ; politički e-marketing miks
(marketing mix ; email marketing ; 4P ; political marketing ; political email marketing mix)
Sažetak
Upravljanje marketinškim procesom temelji se na marketing miksu. Pojam marketing miks predstavlja specifičnu kombinaciju elemenata koji se koriste za istovremeno postizanje ciljeva poslovnog subjekta i zadovoljavanja potreba ciljnog tržišta. Svi su elementi marketing miksa (proizvod, cijena, promocija i distribucija) međusobno povezani iz razloga što odluka na jednom području utječe na odluku na drugom području. Pojam e-marketing se odnosi na ostvarenje marketinških aktivnosti uz primjenu informacijske i internetske tehnologije. U ovom radu analizira se i definira politički e- marketing miks. Potrebno je definirati politički marketing miks koji se zbog specifičnosti tržišta i proizvoda razlikuje od klasičnog marketing miksa. Korisnici političkog marketing miksa su političari, odnosno nezavisni kandidati i političke stranke. Njihov dugoročni cilj je osvajanje i zadržavanje političke vlasti. Glavni istraživački cilj je definirati e-marketing miks, odnosno isti postaviti u kontekst političkog djelovanja. Sa znanstvenog stajališta, e-politički marketing miks nije dobio odgovarajući pozornost. Istraživanje doprinosi boljem razumijevanju primjene političkog e-marketing miksa.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek,
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija,
Veleučilište PAR