Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1040380

Politički e-marketing miks


Stilin, Žarko; Alkier, Romina; Žunić, Jerko
Politički e-marketing miks // Zborik radova PILC 2018. Od poduzetnika do lidera
Opatija, 2018. str. 318-334 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 1040380 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Politički e-marketing miks
(Political e-marketing mix)

Autori
Stilin, Žarko ; Alkier, Romina ; Žunić, Jerko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Zborik radova PILC 2018. Od poduzetnika do lidera / - Opatija, 2018, 318-334

Skup
7. međunarodna znanstveno-stručna konferencija PAR International Leadership Conference: Od poduzetnika do lidera (PILC 2018)

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 30.03.2018. - 31.03.2018

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
marketing miks ; e-marketing ; 4P ; politički marketing ; politički e-marketing miks
(marketing mix ; email marketing ; 4P ; political marketing ; political email marketing mix)

Sažetak
Upravljanje marketinškim procesom temelji se na marketing miksu. Pojam marketing miks predstavlja specifičnu kombinaciju elemenata koji se koriste za istovremeno postizanje ciljeva poslovnog subjekta i zadovoljavanja potreba ciljnog tržišta. Svi su elementi marketing miksa (proizvod, cijena, promocija i distribucija) međusobno povezani iz razloga što odluka na jednom području utječe na odluku na drugom području. Pojam e-marketing se odnosi na ostvarenje marketinških aktivnosti uz primjenu informacijske i internetske tehnologije. U ovom radu analizira se i definira politički e- marketing miks. Potrebno je definirati politički marketing miks koji se zbog specifičnosti tržišta i proizvoda razlikuje od klasičnog marketing miksa. Korisnici političkog marketing miksa su političari, odnosno nezavisni kandidati i političke stranke. Njihov dugoročni cilj je osvajanje i zadržavanje političke vlasti. Glavni istraživački cilj je definirati e-marketing miks, odnosno isti postaviti u kontekst političkog djelovanja. Sa znanstvenog stajališta, e-politički marketing miks nije dobio odgovarajući pozornost. Istraživanje doprinosi boljem razumijevanju primjene političkog e-marketing miksa.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek,
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija,
Veleučilište PAR

Profili:

Avatar Url Žarko Stilin (autor)

Avatar Url Romina Alkier (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada www.par-conference.com

Citiraj ovu publikaciju:

Stilin, Žarko; Alkier, Romina; Žunić, Jerko
Politički e-marketing miks // Zborik radova PILC 2018. Od poduzetnika do lidera
Opatija, 2018. str. 318-334 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Stilin, Ž., Alkier, R. & Žunić, J. (2018) Politički e-marketing miks. U: Zborik radova PILC 2018. Od poduzetnika do lidera.
@article{article, author = {Stilin, \v{Z}arko and Alkier, Romina and \v{Z}uni\'{c}, Jerko}, year = {2018}, pages = {318-334}, keywords = {marketing miks, e-marketing, 4P, politi\v{c}ki marketing, politi\v{c}ki e-marketing miks}, title = {Politi\v{c}ki e-marketing miks}, keyword = {marketing miks, e-marketing, 4P, politi\v{c}ki marketing, politi\v{c}ki e-marketing miks}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Stilin, \v{Z}arko and Alkier, Romina and \v{Z}uni\'{c}, Jerko}, year = {2018}, pages = {318-334}, keywords = {marketing mix, email marketing, 4P, political marketing, political email marketing mix}, title = {Political e-marketing mix}, keyword = {marketing mix, email marketing, 4P, political marketing, political email marketing mix}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font